شکست توطئه های غرب برای تجزیه منطقه/ آینده به نفع محور مقاومت است

  • کد خبر : 314650
  • 19 آذر 1399 - 11:03
شکست توطئه های غرب برای تجزیه منطقه/ آینده به نفع محور مقاومت است

خبرگزاری مهر، گروه بین الملل – فاطمه صالحی: اکثر قریب به اتفاق تحلیلگران و کارشناسان معتقدند که ترور شهید محسن فخری زاده دانشمند دفاعی و هسته ای ایران در راستای تلاش های ناکام آمریکا و رژیم صهیونیستی برای توقف چرخه پیشرفت علمی در کشورمان صورت گرفته است.

شدت گرفتن روند پیشرفت های دفاعی و هسته ای ایران طی سالهای اخیر باعث شده تا محور غربی-عبری برای جلوگیری از پیشرفت ایران دست به کار شده و برای حذف فیزیکی دانشمندان ایرانی وارد عمل شوند. اینکه این ترور شهید محسن فخری زاده کمی قبل از پایان دوره دونالد ترامپ در کسوت ریاست جمهوری آمریکا صورت گرفته بیانگر دست و پا زدن واشنگتن و تل آویو در راستای تحقق یک دستاورد ساختگی در وقت اضافه به شمار می رود.

«احمد بن صالح المنیعی» عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص اهداف آمریکا و رژیم صهیونیستی از ترور دانشمندان ایرانی گفت: آمریکا و رژیم صهیونیستی به دنبال آن هستند که حرکت علمی و صنعتی جمهوری اسلامی ایران را متوقف کنند و هر دانشمند و کارشناسی که تفکرات آزادی خواهانه دارد را از میان بردارند چرا که تل آویو و واشنگتن از این انسان های آزادی خواه وحشت دارند.

به طور کلی آمریکا و رژیم صهیونیستی از قدرت جمهوری اسلامی ایران در هراس هستند و به خوبی می دانند که آینده به نفع محور مقاومت به رهبری ایران است و هرگونه درگیری با رژیم صهیونیستی باعث می شود این رژیم در لبه پرتگاه و نابودی قرار بگیرد وی در ادامه افزود: به طور کلی آمریکا و رژیم صهیونیستی از قدرت جمهوری اسلامی ایران در هراس هستند چرا که ایران تنها کشور اسلامی است که در قبال حاکمان کاخ سفید و رژیم صهیونیستی با استقلال رفتار می کند. آنها به خوبی می دانند که آینده به نفع محور مقاومت به رهبری ایران است و هرگونه درگیری با رژیم صهیونیستی باعث می شود این رژیم در لبه پرتگاه و نابودی قرار بگیرد.

این عضو جنبش انصارالله یمن بیان کرد: واشنگتن و تل آویو از میزان قدرت نظامی ایران و تکنولوژی هایی که در اختیار این کشور است خبر دارند و تلاش می کنند از طریق هدف قرار دادن دانشمندان ایرانی این طور القاء کنند که می توانند در ایران نفوذ امنیتی داشته باشند اما این تلاش های آنها ناکام و بی نتیجه است.

المنیعی با اشاره به ترور اخیر محسن فخری زاده دانشمند هسته ای و دفاعی ایران اظهار کرد: آمریکا و رژیم صهیونیستی در هر عملیاتی علیه محور مقاومت چه در گذشته و چه در آینده دست دارند و این مسأله کاملاً واضح و آشکار است. بازنشر توئیت مربوط به ترور شهید فخری زاده توسط دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا به مثابه اعلام مسئولیت این ترور بزدلانه توسط آمریکا است. آنها دیر یا زود تاوان این ترور را پرداخت خواهند کرد.

تمام هم و غم آمریکایی ها و صهیونیستها، توقف چرخه پیشرفت علمی در ایران است اما روند این پیشرفت ها با ترور دانشمندان محور مقاومت و مشخصاً جمهوری اسلامی ایران هرگز متوقف نخواهد شد وی در ادامه تاکید کرد: تمام هم و غم آمریکایی ها و صهیونیستها، توقف چرخه پیشرفت علمی در ایران است اما روند این پیشرفت ها با ترور دانشمندان محور مقاومت و مشخصاً جمهوری اسلامی ایران هرگز متوقف نخواهد شد چرا که ایران یک کشور بزرگ و پیشرو در عرصه دستاوردهای علمی به شمار می رود و دانشمندان زیادی را در عرصه های مختلف در خود جای داده است.

عضو جنبش انصارالله یمن در خصوص نخستین سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس بیان کرد: بی شک سردار شهید قاسم سلیمانی نقش بسیار مهم و تأثیرگذاری در نابودی داعش ایفا کرد و دستاوردها و پیروزی های وی باعث شد تا آمریکایی ها، صهیونیستها و هم پیمانان آنها در منطقه، به ترس و وحشت بیفتند. اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس، سردار سلیمانی را شهید قدس خواند و این لقب را سه بار تکرار کرد؛ این مسأله بیانگر بزرگی آن شهید جلیل القدر و اهمیت نقشی است که وی با اقتدار و شایستگی کامل آن را ایفا کرد. تلاش های آمریکا و رژیم صهیونیستی و مزدوران آنها برای تجزیه منطقه شکست خواهد خورد چرا که محور مقاومت آنها را رصد کرده و در کمینشان است.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=314650

ثبت نظر

-