این مرد مرگ خود را پیش بینی کرده بود + عکس

  • کد خبر : 314632
  • 19 آذر 1399 - 10:57
این مرد مرگ خود را پیش بینی کرده بود + عکس

 

 مرگ یک شهروند مصری به شکل ناگهانی آن هم تنها ۵ روز پس از پیش بینی آن، سبب ایجاد ناراحتی در شبکه‌های اجتماعی شد و تعجب رسانه‌ها را برانگیخت.

این شهروند مصری که «نور رشاد» نام دارد، مجموعه‌ای از عکس‌های خود را از طریق حساب کاربری خود در فیسبوک و در حالی که داخل تابوتی چوبی خوابیده بود، در قالب فردی که مُرده است، منتشر کرد و زیر آن نوشت: «ان شا الله به زودی» سخنی که در واقع به معنای پیش بینی مرگ خود قلمداد شده است.

اما نکته جالب توجه اینجاست که این شهروند مصری تنها ۵ روز پس از نوشتن این پست که در ابتدا میان او و دوستانش حالت شوخی داشت، فوت می‌کند.

بر پایه این گزارش، نام نور رشاد پس از اعلام مرگ وی، در صدر رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی در مصر قرار گرفت و در مقابل، «عماد شقیق نور» جزئیات عجیبی را در خصوص مرگ برادرش به شکلی غیر عادی و ناگهانی منتشر کرد.


>>> بیشتر بدانید:

مرگ فجیع ۳ عضو خانواده در دره پارسیان

 


شهروند مصری

آخرین لحظات عمر شهروند مصری چگونه گذشت؟

برادر وی در این خصوص گفت: او از سر کار برگشت و به مادرم گفت قفسه سینه اش درد می‌کند. سپس دچار برخی عوارض شد و پیش از انتقال به بیمارستان فوت کرد.

برادر وی در ادامه اعلام کرد: ما به بیمارستان مراجعه کردیم و نخستین چیزی که پزشکان انجام دادند، این بود که قفسه سینه او را فشار دادند و آمپول‌های بسیاری زدند تا بتوانند او را احیا کنند؛ اما او حرف نمی‌زد، حرکت نمی‌کرد و چشمش ایستاده بود.

او در ادامه اذعان کرد که وی در تمام طول عمر از هیچ بیماری رنج نمی‌برد.

برادر وی گفت: ما در حالت گیجی به سر می‌بریم و نمی‌دانستیم که او می‌خواهد از میان ما برود. او احساس کرده بود که می‌خواهد بمیرد؛ بنابراین این تصاویر را از خود منتشر کرد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

منبع: نیوز

>>> خبر مرتبط:

ریزش هولناک خانه ای در قم / مرد تنها در یک قدمی مرگ بود

عکس هولناک از تصادف مرگبار پژو با درخت در بندرعباس

توضیحات علوم پزشکی ایلام درباره مرگ «آدین»

 

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=314632

ثبت نظر

-