استون مارتین ساخت اتومبیل با موتور ICE را تا ۲۰۶۰ ادامه می دهد

  • کد خبر : 314622
  • 19 آذر 1399 - 10:49
استون مارتین ساخت اتومبیل با موتور ICE را تا ۲۰۶۰ ادامه می دهد

 

 

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت استون مارتین قصد دارد تولید اتومبیل‌هایی  را که از موتورهایی با سوخت داخلی پشتیبانی می‌کنند ادامه دهد و با وجود اهداف این شرکت برای حمایت از انرژی پایدار، این خودروها حتی پس از سال ۲۰۳۰ نیز تولید خواهند شد.

 

پایمردان راه سنت و قدرت؛ خودروسازانی که دست از ساخت موتور های V12 برنمی  دارند

 

لاورنس استرول، مدیرعامل این شرکت در مصاحبه اخیر خود اعلام کرد تیم او همیشه به استفاده از موتورهای آی سی ای در اتومبیل‌های خود علاقه داشته ‌است. وی در صحبت‌های خود گفت: “تا سال ۲۰۳۰ همچنان ۵ درصد از تولیدات کل شرکت به خودروهای ICE اختصاص داده‌ خواهد شد. من فکر نمی‌کنم این نوع خودروها به جایی برسد که دیگر توسط ما تولید نشود”.

 

استون مارتین ساخت اتومبیل با موتور ICE را تا ۲۰۶۰ ادامه می دهد

 

وی باور دارد این اتومبیل‌ها حتی تا سال‌های ۲۰۵۰ الی ۲۰۶۰ نیز تولید می‌شود و همیشه افرادی هستند که علاقه‌مند به خرید آن‌ها باشند. این شرکت در حالی تمایل دارد اتومبیل‌های خود با موتور ICE را تولید کند که دولت انگلیس اعلام کرده پس از سال ۲۰۳۰ فروش خودروها با موتور سوخت داخلی ممنوع می‌شود. این یعنی اگر استون مارتین به تولید اتومبیل‌ها با موتور ICE ادامه دهد قادر نخواهد بود که آن‌ها را در انگلیس و بازار خانگی خود به فروش برساند.

 

استفاده استون مارتین از موتورهای شرکت مرسدس بنز

 

استفاده استون مارتین از موتورهای شرکت مرسدس بنز

این مجموعه در نظر دارد برای بازار آینده خود از موتورهای AMG مرسدس بنز استفاده کند. به نظر می‌آید استون مارتین موتورهای ۴.۰ لیتری هشت سیلندر را برای خودروهای خود مناسب می‌داند. این مجموعه در حال حاضر از موتورهای ۱۲ سیلندر و یا نمونه‌های ۶ سیلندر توربوشارژ ۳.۰ لیتری بهره می‌برد اما قرار است مدل‌های تولید شده توسط شرکت مرسدس بنز جای این موتورها را پر کند.

 

ویکتور؛ خاص ترین مدل استون مارتین معرفی شد/ تصاویر - بیتوته

 

گفتنی است؛ سیستم الکتریکی این شرکت  هم توسط شرکت مرسدس بنز تامین خواهد شد که تا سال ۲۰۲۶ به بازار جهانی عرضه می‌شوند. این مجموعه قصد دارد برای اتومبیل‌های الکتریکی خود برندی جدید ثبت کند.

 

>>> خبر مرتبط:

مزدا MX-5 چطور به استون مارتین تبدیل شد؟!

 

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=314622

ثبت نظر

-