خاطره بازیگر هندی (ایشان خاطر) از همکاری با مجید مجیدی

  • کد خبر : 313395
  • 18 آذر 1399 - 17:32
خاطره بازیگر هندی (ایشان خاطر) از همکاری با مجید مجیدی

نیوز: ایشان خاطر ستاره نوظهور هندی سال ۲۰۱۷ با فیلم «آن‌سوی ابرها» با مجید مجیدی همکاری کرده بود و این اولین تجربه سینمایی وی بود. در آن فیلم وی نقش نوجوانی را بازی کرد که فروشنده مواد مخدر بود ولی درس‌های زندگی می‌آموزد و روش خود را تغییر می‌دهد.

خاطر بازی در این فیلم را تجربه بزرگی می‌داند و می‌گوید: این همان چیزی بود که دنبالش بودم و واقعاً می‌خواستم در فیلمی معنادار کار کنم و با فیلمسازانی همکاری کنم که این فرصت را به من بدهند تا در نقشی بازی کنم که به من اجازه دهد بتوانم سایه‌های مختلف یک بازیگر را در حین کار نشان دهم.

ایشان خاطر می‌گوید در کار با مجیدی به توازنی رسید که موجب شد تا با وجود ۲ زبان مختلف (مجیدی انگلیسی محدودی صحبت می‌کند و خاطر فارسی بلد نیست) آنها از مرزهای زبانی فراتر بروند.

ایشان خاطر

ایشان خاطر می‌افزاید: به جایی رسیدیم که نوعی زبان خودمان را ایجاد کردیم و همگام هم بودیم. او فارسی صحبت می‌کرد و من جلوی دوربین می‌رفتم.اولین فیلم بالیوودی خاطر «ضربان قلب» بود که سال ۲۰۱۸ ساخته شد و بعد از آن در فیلم کمدی ترسناک «Phone Bhoot» و فیلم جنگی «پیپا» بازی کرد.

>>> خبر مرتبط:

مستر کلاس مجید مجیدی در چین برگزار می‌شود

ایشان کَتَّر (متولد ۱ نوامبر ۱۹۹۵) بازیگر هندی است. پسر بازیگران راجش کتر و نیلیما عظیم است. او اولین بار به عنوان یک کودک در سال ۲۰۰۵ در فیلم Vaah!Life Ho Toh Aisi! ظاهر شد که درآن برادر ناتنی اش شاهد کاپور درخشید. او در بزرگسالی در درام ساخته مجید مجیدی به نام فراتر از ابرها (۲۰۱۷) که در آن او نقش یک فروشنده مواد مخدر را بازی می‌کرد و همچنین در درام عاشقانه Dhadak (2018 درخشید.

 

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=313395

ثبت نظر

-