داستان یک کارآفرینی، حمید دفتری و امیر دفتری

  • کد خبر : 313214
  • 18 آذر 1399 - 15:56
داستان یک کارآفرینی، حمید دفتری و امیر دفتری

داستان یک کارآفرینی، حمید دفتری و امیر دفتری

امیرحسین عزب دفتر ۱۳۵۸ در تهران متولد شد. او پس از اخذ مدرک کاردانی مدیریت کسب و کار وارد ایران خودرو شد. او در سالن رنگ مسئول کنترل کیفیت بود و پس از ۱۲ سال سابقه کار تصمیم گرفت خود را بازخرید کند و در حوزه ی سرمایشی و گرمایشی مجموعه پمپ سنتر ۱ را بنا کند.

حمید عزب دفتر، متولد ۱۳۶۴ از کودکی به ورزش های رزمی علاقه داشت از این رو ورزش حرفه ای خود را از تکواندو شروع کرد و سپس کونگ فوک کار کرد، پس از کسب مقام استانی و کشوری در این رشته مدرک مربی گری ووشو را گرفت، در این حین به ورزش بوکس علاقه پیدا کرد ومتاسفانه مصدومیت زانو باعث شد با ورزش حرفه ای خداحافظی کند.


او فعالیت شغلی خود را از خبرنگاری روزنامه دنیای اقتصاد شروع کرد و پس از مدتی وارد یکی از شرکت های تولید کننده لوازم یدکی خودرو شد. او مسئول کنترل کیفیت شرکت بود.از سال ۱۳۹۰ تصمیم گرفت به کمک برادرش امیرحسین پمپ سنتر را آغاز کند.


حمید عزب دفتر - حمید دفتری


 


پمپ سنتر۱ در راستای فعالیت خود در خصوص سرمایشی و گرمایشی از سال ۹۰ با هدف کاهش مصرف و ذخیره انرژی برای فردا اغاز نموده و همزمان با فروش محصولات ابارا ایتالیا لیو چین اکوا جوی کانادا و آرتونیس (Artonis) و اریستون ایتالیا و فرولی ایتالیا و بخاری انرژی که جز و برترین برند های دنیا هستند با هدف بهینه کردن مصرف انرژی تولید گردیده اند را در دستور کار خود قرار داده است که بتواند در خدمت رسانی بهتر و ایجاد بستری مناسب حرکت رو به جلو موثر واقع شود و شعار موفقیت خود را موفق خواهم شد نه فورا ولی حتما…….. قرار داده است.


پمپ سنتر 1


ار جمله محصولات پمپ سنتر۱ می توان به انواع ست کنترل، حوله خشک کن، پمپ آب خانگی ، منبع تحت فشار، پنج راهی برنجی ، مانومتر، پرشر سوییچ ، پکیج برقی و . . . نام برد .


جهت ارتباط با ما به آدرس www.pumpcenter1.ir مراجعه یا با شماره ۰۲۱۲۸۴۲۴۷۶۴ تماس بگیرید.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=313214

برچسب ها

ثبت نظر

-