ایجاد تمدن اسلامی با جنگ امکان پذیر نیست

  • کد خبر : 313154
  • 18 آذر 1399 - 15:07
ایجاد تمدن اسلامی با جنگ امکان پذیر نیست

حجت الاسلام سید علیرضا ادیانی روز سه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه درباره برگزاری نهضت بازخوانی وصیت نامه امام(ره) که از اول تا دهم دی ماه برگزار می شود، افزود: کانیوزن ناجا و خانواده‌های آن ها ضمن آشنایی با متن و محتوای وصیت نامه حضرت امام(ره) در این نهضت شرکت کرده که به یک هزار و ۶۵۰ نفر از برگزیدگان جوایز ارزنده‌ای اهدا می شود.

 وی ادامه داد: رسالت سازمان عقیدتی سیاسی ناجا، اجرا کردن تدابیر و فرمان‌های مقام معظم رهبری در این سازمان است، نخستین انتظار رهبری از این سازمان، ارتقا هوشیاری، بصیرت دینی و انقلابی کانیوزن خدوم نیروی انتظامی و خانواده هایشان است.

وی ادامه داد: فرمانده معظم کل قوا بر بصیرت دینی تاکید کردند نه بصیرت معرفتی یعنی اینکه دشمن و دوست را بشناسیم و بهترین منبع بصیرت است، یعنی شناخت دوست و دشمن، با دوست رابطه رحما و با دشمن رابطه اشدا برقرار کنیم.

حجت الاسلام ادیانی افزود: اگر کسی هیچ منبع نداشته باشد، ولی به کلمات و صحبت‌های امام (ره) گوش دهد همین مساله بصیرت بخش است.  کسانی که دچار انحراف می شوند و دوست را دشمن و دشمن را دوست می‌دانند، بیّنات و اصول فکری امام را کنار گذاشته‌اند که دچار چنین خطایی می‌شوند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی اضافه کرد: فقط افراد اهل بصیرت و علم می توانند پرچم را بلند کنند.

حجت الاسلام ادیانی دومین منبع بصیرت را صحبت‌های مقام معظم رهبری دانست و با اشاره به خاطره آیتالله حسن زاده آملی گفت: رهبران الهی به بهشت دعوت می شوند نه به جهنم.

وی امینت اخلافی و امنیت سیاسی و پاسداری از ارزش های انقلاب از وظایف نیروی انتظامی دانست و افزود: معتقدم برای ادامه راه امام و اینکه دچار اشتباه در تمیزمسائلنشویم باید وصیت نامه را بازخوانی کنیم.

ادیانی با اشاره به نزدیکی دهه فجر و سالگرد انفلاب اسلامی گفت: خوشحالیم که توانستیم در آستانه چهل و دومین سالگرد انقلاب اسلامی گامی در این رابطه برداریم.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=313154

ثبت نظر

-