چرا ام‌جی ۳۶۰ به تعهداتش عمل نمی‌کند

  • کد خبر : 312917
  • 18 آذر 1399 - 12:19
چرا ام‌جی ۳۶۰  به تعهداتش عمل نمی‌کند

تهران (پانا)- از سال ۹۷ تاکنون طبق دستور وزارت صمت، واردات هرگونه خودروی خارجی به صورت CBU (خودروی کامل) به کشور ممنوع است و تنها واردات خودرو به صورت CKD (منفصله) امکان پذیر است پس امکان واردات هیچ خودروی ام‌جی ۳۶۰ به کشور وجود ندارد.

به گزارش روابط عمومی شرکت صنعت خودرو آذربایجان با توجه به اینکه شرکت صنعت خودرو آذربایجان تنها متولی تولید خودروی ام‌جی ۳۶۰ در کشور است پس قاعدتا امکان واردات خودروی ام‌جی ۳۶۰ به صورت CBU امری غیرممکن و خلاف قانون است.

 

ام‌جی ۳۶۰

 

شرکت صنعت خودرو آذربایجان به دلیل تحریم های آمریکا بر صنعت خودروی کشور و تعلیق همکاری شرکت سایک موتور با ایران در اثر فشار آمریکا، موفق به انجام بخشی از تعهدات خود در قبال مشتریان خودروی ام‌جی ۳۶۰ نگردید و قطعا اگر خودرویی برای عرضه به بازار در اختیار داشت اولویت با حواله داران این شرکت خواهد بود نه سازمان تاکسیرانی.

 

ام‌جی ۳۶۰

 

ادعای غیرممکن نوسازی تاکسی های فرسوده مشهد با ام‌جی ۳۶۰ هیبریدی

در روزهای اخیر شاهد انتشار خبری توسط سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد تحت عنوان فراخوان پیش ثبت نام خودروی ام‌جی ۳۶۰ هیبرید در قالب نوسازی تاکسی های فرسوده بودیم. این فراخوان در حالی منتشر شده است که اساسا چنین موضوعی شایعه ای بیش نبوده و امری غیرممکن است.

آنچه که در این میان از اهمیت ویژه ای برخوردار است این است که انتشار اخبار بدون پایه و اساس در شرایط کنونی کشور که خودروسازان به دلیل بدعهدی شرکای خارجی خود روزهای سختی را می گذرانند به دور از اخلاق حرفه ای بوده و قطعا مدیران ارشد در بخش های مختلف اجرایی باید در انتشار اخبار غیرموثق و تایید نشده کمال دقت را داشته باشند.

 

>>> خبر مرتبط:

 

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=312917

برچسب ها

ثبت نظر

-