آقای سعید جلیلی ! مگر سردار احمدی مقدم نگفت در پایان دولت احمدی نژاد انبارها فقط برای دو هفته آذوقه داشت؟/ چگونه به پشت خیمه های دشمن رسیدید؟

  • کد خبر : 312715
  • 18 آذر 1399 - 10:11
آقای سعید جلیلی ! مگر سردار احمدی مقدم نگفت در پایان دولت احمدی نژاد انبارها فقط برای دو هفته آذوقه داشت؟/ چگونه به پشت خیمه های دشمن رسیدید؟
این ادعای آقای جلیلی شاید در تصورات او ادعای درستی باشد ولی در عالم واقع نه تنها واقعیت ندارد که کاملا خلاف است. اولا؛ این چه رسیدن به پشت خیمه دشمن بود که حتی شرکای ما مثل روسیه و چین از قطعنامه ها علیه ایران حمایت می کردند و رای مثبت می دادند؟ ثانیا؛ چرا قلب واقعیت می کنید؟
به قدری مذاکرات شما به بن بست رسیده بود که نظام مسیر مذاکرات را از آلماتی به عمان تغییر داد و بدون شما این مذاکرات پیش رفت تا جایی که رئیس جمهور وقت که شما را منصوب کرده بود چندین بار نارضایتی خود از این موضوع را بر زبان آورد.

 


>>> بیشتر بدانید:

نامزد تصدی سمت مشاور امنیت ملی بایدن: بازگشت آمریکا به برجام زمینه را برای مذاکره درباره مسائل دیگر فراهم می‌کند


ثالثا؛ سعید جلیلی بعید است سردار احمدی مقدم، رئیس وقت پلیس کشور را قبول نداشته نداشته باشد، ایشان در همان سال ۹۲ رسما اعلام کرد در پایان دولت احمدی نژاد انبارها فقط برای دو هفته آذوقه داشتند، چگونه به پشت خیمه های دشمن رسیدید که انبارهای کشور خالی از ارزاق عمومی و مایحتاج مردم بود؟

رابعا؛ حالا شما ادعا کنید، مردم که یادشان نمی رود گرانی یک طرف، کمبود و نایاب شدن مایحتاج مردم سوژه اصلی رسانه ها بود آن هم در زمانی که تحریم ها یک، پنج امروز بودند و حداقل جابجایی پول میسر می شد، خامسا؛ نتیجه این تصور شما ظهور و بروز امثال بابک زنجانی ها بود که هنوز پس از گذشت هفت سال از دولت شما، قوه قضائیه نتوانسته بیت المال را از این فرد بازپس گیرد!

 

سعید جلیلی با ابراهیم رئیسی دیدار کرد + تصاویر- اخبار سیاسی تسنیم - Tasnim

 

مخالفت سعید جلیلی با برجام عجیب نیست، به هر حال اتفاقی که او نتوانست رقم بزند، نفرات بعد از او رقم زدند، مردم هم قضاوت مشخصی در مورد دیپلماسی آقای جلیلی و آقای ظریف دارند، این صحبت های دبیر سابق شورای امنیت ملی هم نه قضاوت مردم را تغییر می دهد و نه آورده ای برای آقای سعید جلیلی خواهد داشت.

 

>>> خبر مرتبط:

 

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=312715

ثبت نظر

-