فرمانده انتظامی سمنان: ۱۵۰۰ خودرو در محدودیت‌های کرونایی جریمه شدند

  • کد خبر : 312662
  • 18 آذر 1399 - 9:41
فرمانده انتظامی سمنان: ۱۵۰۰ خودرو در محدودیت‌های کرونایی جریمه شدند

سردار عبدالله حسنی روز سه شنبه با اشاره به شرایط کنونی در پی شیوع ویروس کرونا، به رسانه ها افزود: بیش از ۶۰ هزار دستگاه خودرو در محدودیت‌های دوهفته ای کرونایی در محورها و معابر استان سمنان کنترل شدند.

وی گفت: از این تعداد خودرو به رانندگان هشت هزار دستگاه تذکر داده شد و  یکهزار و ۵۰۰ دستگاه خودرو نیز به علت بی توجهی به قانون اعمال قانون شدند.

حسنی خاطرنشان کرد: وی تردد غیرمجاز در محدودیت شبانه و ورود به شهرها با شرایط نارنجی و قرمز کرونا را مهمترین علت صدور جریمه برای این رانندگان اعلام کرد.

فرمانده انتظامی استان سمنان تاکید کرد: از ابتدای همه گیری ویروس کرونا پلیس دوشادوش کادر درمانی و پزشکی در صحنه حضور داشت و اقدامات و قوانین و محدودیت های تعیین شده را به اجرا درآورد.

توقف کامیون حامل ۱۵ تن گندم خارج از شبکه توزیع

سرگرد محمدعلی حمزه گردشی فرمانده یگان تکاوری پلیس استان سمنان نیز از کشف ۱۵ تن گندم خارج از شبکه توزیع توسط ماموران این یگان خبرداد و خاطر نشان کرد: ماموران یگان تکاوری در راه ارتقاء امنیت و برخورد قاطع با قانون گریزان در تمام ساعات شبانه روز و با آمادگی کامل در خدمتگزاری مشغول اند.

سرهنگ غلامحسین عرب فرمانده انتظامی گرمسار هم از کشف ۱۴۳ کیلوگرم انواع مواد مخدر و دستگیری ۲۵۵ خرده فروش و معتاد مواد مخدر در ۹ ماهه سال جاری در این شهرستان خبر داد.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=312662

ثبت نظر

-