فیرمکو در مراحل پایانی عرضه اولیه در بورس قرار دارد/ یکی از جذاب‌ترین عرضه اولیه‌ها خواهیم بود

  • کد خبر : 312524
  • 18 آذر 1399 - 7:46
فیرمکو در مراحل پایانی عرضه اولیه در بورس قرار دارد/ یکی از جذاب‌ترین عرضه اولیه‌ها خواهیم بود

فیرمکو در مراحل پایانی عرضه اولیه در بورس قرار دارد/ یکی از جذاب‌ترین عرضه اولیه‌ها خواهیم بود

عضو هیئت مدیره شرکت فیرمکو پارس (از شرکت‌های تابعه شستا) گفت: در ماه‌های آتی شاهد حضور شرکت فیرمکو پارس در بازار فرابورس خواهیم بود. به نظر می‌رسد با توجه به عملکرد بسیار خوبی که فیرمکو در سال‌های اخیر داشته، یکی از جذاب‌ترین عرضه اولیه‌ها در بورس باشد.

به گزارش ایلنا، محمد امین حمزه‌ای، عضو هیئت مدیره شرکت خدمات فنی و مهندسی فیرمکو پارس (از شرکت‌های تابعه شستا) در تشریح آخرین وضعیت این شرکت گفت: با توجه به فرمایشات سال‌های اخیر مقام معظم رهبری، مبنی بر توجه به ظرفیت‌های داخلی و استفاده از توان داخلی، مجموعه فیرمکو با به کار گیری نیروهای جوان، متخصص و کارآزموده داخلی توانسته است پیشرفت‌های خوبی در حوزه‌های مهندسی نصب، تعمیرات و نگهداری، بازسازی، ساخت و احداث کارخانجات در حوزه صنعت پتروشیمی و سایر صنایع، حاصل کند.


حمزه‌ای ادامه داد:  تا به این لحظه در حدود ۲ هزار و ۸۰۰ نفر نیرو در مجموعه فیرمکو مشغول به کار هستند. ما در مجموعه فیرمکو در تلاش هستیم تا با متنوع کردن سبد پروژه‌ها و گسترش حوزه‌های فعالیت شرکت، خود را به عنوان بزرگ‌ترین شرکت پیمانکاری در کشور و حتی در منطقه غرب آسیا معرفی کنیم. لذا از جمله اقداماتی که اخیرا در این راستا صورت گرفته است، حضور شرکت در بازار سرمایه در ماه‌های آتی است.


عضو هیئت مدیره شرکت فیرمکو تاکید کرد: تلاش‌های بسیار زیادی برای حضور در بازار سرمایه صورت گرفته است از جمله تغییر اساسنامه و همچین سرمایه شرکت که به مبلغ قابل توجهی افزایش پیدا کرده است. در حال حاضر هم آخرین مراحل جهت حضور در بازار سرمایه در سازمان بورس در حال پیگیری است. در این راه حمایت‌های بسیار خوبی را از مجموعه شستا و دکتر رضوانی‌فر و همچنین از جانب شرکت سرمایه‌گذاری صنایع نفت،گاز و پتروشیمی  و جناب آقای دکتر علامه‌راد داشته‌ایم.


حمزه‌ای در پایان اظهار داشت: در ماه‌های آتی شاهد حضور شرکت فیرمکو پارس در بازار فرابورس خواهیم بود. به نظر می‌رسد با توجه به عملکرد بسیار خوبی که فیرمکو در سال‌های اخیر داشته، یکی از جذاب‌ترین عرضه اولیه‌ها در بورس باشد. امید داریم که مجموعه فیرمکو در بازار سرمایه هم عملکرد خوبی را داشته باشد.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=312524

ثبت نظر

-