ذوالفقاری: طرح جامع هوشمند مدیریت کرونا تا مهار کامل بیماری ادامه دارد

  • کد خبر : 312407
  • 18 آذر 1399 - 5:29

 

 

ذوالفقاری

نیوز: تهران (پانا)- رئیس کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی مدیریت کرونا آقای ذوالفقاری با تشریح اینکه بیماری کرونا در کشور به لطف مردم عزیز کشورمان و همت مسئولان در شرایط کنترل و مهار قرار گرفته؛ گفت نباید با رهاسازی این بیماری، دوباره گرفتار پیامدهای این بیماری شویم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، حسین ذوالفقاری معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور و رئیس کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مقابله با کرونا در نشست امروز این کمیته که با حضور دستگاه‌های ذی ربط در محل وزارت کشور برگزار شد با اشاره به اینکه طرح جامع هوشمند مقابله با کرونا، طرحی دو هفته ای نیست؛ گفت: همان طور که از نام طرح پیداست، این طرح حالت هوشمند دارد و اجرای آن تا زمان رفع کامل بیماری ادامه دارد.

ذوالفقاری با تشریح اینکه با اقدامات انجام گرفته از سوی دستگاه‌ها و البته همکاری خوب مردم، مدیریت خوبی درمهار بیماری کرونا در کشور صورت گرفته است؛ گفت: باید این مدیریت هوشمند و هماهنگ در کشور، تا ریشه کن شدن کامل بیماری ادامه یابد.

وی در این خصوص گفت: وضعیت استان تهران به لحاظ این بیماری شکننده است و با اینکه تهران در شرایط نارنجی قرار دارد اما به لحاظ تعداد بستری در کشور سهم بالایی دارد.

وی افزود: در نشست امروز کمیته، طرح هوشمند سازی جاده ها و راههای مواصلاتی کشور مورد بررسی قرارگرفت و مقرر شد موضوع هوشمند سازی جاده های کشور به ستاد ملی جهت تصمیم گیری ارائه شود.

ذوالفقاری در این خصوص گفت: تلاش داریم با طرح این پیشنهاد به ستاد ملی کرونا و اخذ اعتبارات لازم بتوانیم، نظارت هوشمند را در کشور تقویت کنیم.

وی افزود: نصب اپلیکیشن بر روی گوشی های همراه جهت غربالگری افراد مبتلا به کرونا از دیگر دستورکارهای مهم جلسه امروز بود و در این خصوص پیشنهاد شد که در پاساژها و متروها افراد از نیروی انتظامی یا بسیج، ورودی افراد را کنترل و در صورت تشخیص بیماری کرونا، از ورودشان جلوگیری شود.

ذوالفقاری خاطرنشان کرد: موضوع شناور. سازی ساعات اداری دستور کار دیگر جلسه بود. که در این خصوص هم پیشنهاد شد. به جای شناور شدن. دوباره ساعات حضور کانیوزن، همان طرح یک سوم. یک دوم کانیوزن در شهرهای قرمز و نارنجی به دقت انجام شود. تا زنجیره انتقال بیماری در ادارات مدیریت شود.

رئیس کمیته امنیتی و انتظامی. مدیریت کرونا دراین راستا گفت: بخش. حراست وزارتخانه ها و ادارات باید جنبه نظارتی. شان را در ورود کانیوزن با همان قانون شهرهای قرمز و نارنجی فعال کنند.

ذوالفقاری در پایان خاطر نشان کرد: بیماری کرونا در کشور. به لطف مردم عزیز کشورمان و همت مسئولان در شرایط کنترل و مهار قرار گرفته. و باید با جدیت نسبت به این بیماری عمل کنیم. و این طور نباشد. که با رهاسازی این بیماری، دوباره گرفتار پیامدهای این بیماری شویم.

 

همچنین بخوانید:

 

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=312407

ثبت نظر

-