چراغ سبز آقای گل اروپایی به پرسپولیس ؛ گزینه مد نظر گل محمدی در یک قدمی سرخپوشان

  • کد خبر : 312334
  • 18 آذر 1399 - 4:31
چراغ سبز آقای گل اروپایی به پرسپولیس ؛ گزینه مد نظر گل محمدی در یک قدمی سرخپوشان
شهاب زاهدی

شهاب زاهدی لژیونر ایرانی لیگ اوکراین درباره آینده اش با تیم المپیک دونستک گفت: نمی خواهم از الان چیزی را حدس بزنم. پایان فصل منتظر باشید و بعد ببینیم چه اتفاقی می افتد.

خبرگزاری فوتبال ایران نیوز دات کام :

تیم فوتبال المپیک دونتسک روز گذشته در هفته دوازدهم لیگ برتر اوکراین به مصاف تیم روخ رفت و با نتیجه ۳ بر یک به پیروزی رسید. شهاب زاهدی مهاجم ایرانی دونتسک در این بازی دو گل برای تیمش به ثمر رساند (اینجا ببینید). مهاجم سابق پرسپولیس بعد از این بازی در مصاحبه با سایت باشگاه اوکراینی گفت:

من از این پیروزی و کسب ۳ امتیاز بازی خوشحالم. از این اینکه در این بازی دو گل زدم، خوشحالم. گل های من در این بازی نتیجه تلاش روزمره است. در تمرینات برای شوت زدن در محوطه جریمه تلاش زیادی کردم. فقط نتیجه این تمرینات روزمره باعث شد تا در این بازی گلزنی کنم.

وی افزود:

در این بازی مهم بود تا به پیروزی برسیم. مخصوصا اینکه در بازی آخر به شکل غیرمستحق شکست خوردیم. برای دیدار با روخ خیلی خوب تمرین کردیم. کادرفنی خیلی خوب رقیب  را آنالیز کردند. اگرچه در این بازی کاملا مسلط نبودیم ولی در نهایت موفق شدیم ۳ امتیاز بازی را کسب کنیم.

زاهدی درباره آینده اش با تیم المپیک دونستک گفت:

من برای تیم بزرگی بازی می کنم. من اینجا خوشحال هستم و با تمام وجودم برای تیم بازی می کنم. نمی خواهم از الان چیزی را حدس بزنم. شما را دعوت می کنم تا پایان فصل منتظر باشید و بعد ببینیم چه اتفاقی می افتد.

گفته می شود پرسپولیس به دنبال به خدمت گرفتن شهاب زاهدی است.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=312334

برچسب ها

ثبت نظر

-