پیام تسلیت سردار قاآنی در پی شهادت سردار استوار

  • کد خبر : 312253
  • 18 آذر 1399 - 3:15
پیام تسلیت سردار قاآنی در پی شهادت سردار استوار

سردار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه با صدور پیامی شهادت سردار عبدالرسول استوار محمودآبادی را تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«ان الله اشتری من المؤمنین انفسهم و اموالهم باّن لهم الجنّه»

شهادت هنر مردان خداست و همواره هستند مردانی که این مسیر نورانی را طی نموده تا به وصال یار برسند. سردار شهید عبدالرسول استوار محمودآبادی از پویندگان این طریق پرافتخار بود که تاب جدایی از قافله شهدای گلگون‌کفن اسلام را نداشت و به فرمانده و همرزم شهیدش سردارسپهبد حاج قاسم سلیمانی و دیگر شهیدان جبهه‌های هشت سال دفاع مقدس و عرصه‌های پیکار با ضدّانقلاب در کوه‌های سر به فلک کشیده کردستان و دشت‌های خونین ناشی از جنایت تکفیری‌های وابسته به آمریکا، رژیم صهیونیستی و آل‌سعود وهّابی در مناطق مختلف مقاومت پیوست.

این برادر مخلص و فداکار از عنفوان جوانی با لبیک به امام راحل(ره) و تبعیّت از ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه‌ای (حفظه الله) در جای‌جای عرصه‌های مختلف جهاد، میدان‌داری کرد و سرانجام با کوله‌باری از افتخارات در مسئولیت‌های گوناگون در لشکر فجر شیراز، فرماندهی قرارگاه حمزه سیدالشهداء(ع) غرب و دفاع از حرم‌های اهل بیت علیهم السلام به عهدِ خود وفا کرد و به لقاءالله نایل آمد.

اینجانب شهادت این سردار جانباز سرافراز و «استوار گام» را به محضر حضرت ولی عصر(عج)، فرمانده معظم کل قوا(مدظله‌العالی)، خانواده محترم، مردم شهیدپرور استان فارس و همه دوستان و همسنگران آن شهید تبریک و تسلیت عرض نموده و علوّ درجات ایشان و صبر و اجر بازماندگان را از درگاه ذات اقدس الهی مسئلت دارم.

سرتیپ پاسدار اسماعیل قاآنی

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

۱۳۹۹/۹/۱۷

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=312253

ثبت نظر

-