جاذبه های شگفت انگیز سفر به ایسلند

  • کد خبر : 31037
  • 29 تیر 1400 - 11:09
جاذبه های شگفت انگیز سفر به ایسلند

به گزارش نیوز: ایسلند کشور کوچکی  در شمال اروپا هست. جزیره ایسلند یکی از زیباترین و بکرترین کشورهای دنیا می باشد و سالانه گردشگران زیادی را از سراسر دنیا به خود جذب می کند. این کشور در دنیا به سرزمین وایکینگ ها، یخچال های طبیعی، کوه نوک تیز و آتشفشان های خروشان معروف است.مجموعه‌ای از یک جزیره بزرگ و چند جزیره‌ی کوچک در اقیانوس اطلس شمالی است. در این مطلب برای شما راهنمای سفر به ایسلند را قرار داده ایم.

درباره سفر به ایسلند بدانید…

ایسلند از آب و هوای سرد و قطبی برخوردار بوده و تا حدی نیز از توده های هوای معتدل تأثیر می پذیرد.

پایتخت: ریکیاویک

زبان رسمی: ایسلندی

سفر به ایسلند

دین رسمی: مسیحیت

پول رایج: کرون ایسلند

ساعت محلی: ۴ ساعت و نیم عقب تر از ایران

شهرهای توریستی ایسلند:

ریکیاویک، هتفنار فیوردهور، کفلاویک، آکوریری، کوپاووگور

جاذبه های شگفت انگیز سفر به ایسلند

شهر ریکیاویک: این شهر به معنای خلیج مه آلود می باشد و با طبیعت بکر و مسحور کننده اش، در جنوب غربی کشور اسیلند جا خوش کرده است. این شهر هم چنین دارای موزه ها، جاذبه های تاریخی و گالری های دیدنی بسیاری است.

کلیسای فرد هالگریمسکرکیا: این کلیسا یکی از بزرگترین و باشکوه ترین کلیساها و سازه های کشور ایسلند می باشد که با اسم نویسنده و شاعر معروف ایسلندی، نام گذاری شده است.

مجسمه خورشید مسافر: این مجسمه زیبا و حیرت انگیز در ساحل اقیانوس اطلس قرار گرفته است. مجسمه خورشید مسافر در جشن دویستمین سالگرد شهر توانست بین مجسمه های فضای باز برنده شود.

مجسمه خورشید مسافر در ایسلند

دریاچه آبی گرینداویک: این دریاچه بسیار شبیه به چشمه های آب گرم بوده و آب آن به صورت دست ساز از دریاهای پیرامون تأمین می شود. این دریاچه از املاح معدنی بسیاری برخوردار بوده و مکان مناسبی برای شنا و آب تنی می باشد.

>>>بیشتر بخوانید:

سفر به کشور کنیا

تالاب یخی یوکولسارلون: این تالاب یخی جذاب در ناحیه جنوب شرقی کشور ایسلند قرار گرفته و یکی از زیباترین جاذبه های یخی محسوب می شود. این تالاب یخی بارها به عنوان لوکیشن فیلم برداری هالیوود، مورد استفاده قرار گرفته است.

آبشار دتیفوس: ایسلند کشور آبشارهای خشمگین و خروشان می باشد که یکی از معروف ترین آن ها، آبشار دتیفوس می باشد که در محلی به همین نام واقع شده است.

یخچال طبیعی واتنایکول: یکی از شگفت انگیزترین جاذبه های کشور ایسلند که لقب بزرگترین یخچال طبیعی اروپا را نیز به خود اختصاص داده است. غارهای یخی و قندیل های کریستالی بخش دیگری از مناظر بی نظیر این یخچال طبیعی می باشند.

یخچال طبیعی واتنایکول

هزینه اقامت در ایسلند

برای اقامت در کشور ایسلند می توانید از هتل، هاستل و یا ویلاهای شخصی استفاده کنید. قیمت یک شب اقامت در هاستل در کل کشور از ۳۵۰۰ تا ۷۵۰۰ کرونا متغیر می باشد. قیمت یک شب اقامت در ویلاهای شخصی نیز بین ۱۱۵۰۰ تا ۱۲۵۰۰ کرونا می باشد. هتل هم به طبع گران تر از هاستل و خانه شخصی می باشد ولی بنا به خدماتی که ارائه می دهند، قیمت آن ها متفاوت است.

هزینه خورد و خوراک در ایسلند

سفر به ایسلند یکی از کشورهای گران قیمت در زمینه خورد و خوراک محسوب می شود. قیمت یک ساندویچ معمولی حدود ۴۷۰ کرونا تمام می شود. جالب است بدانید که معروف ترین غذای ایسلندی، نوعی گوشت کوسه می باشد که طی مراحلی فاسد شده و بسیار بدمزه و متعفن می باشد.

توصیه های لازم برای سفر به ایسلند

· برای صرفه جویی در هزینه بهتر است برای سفرهای درون شهری خود از اتوبوس استفاده کنید.

· کشور ایسلند مکان بسیاری مناسبی برای کمپ زدن و گذراندن اوقاتی در دامن طبیعت است.

· ایسلند کشوری کاملاً امن بوده و تقریباً می توان گفت که هیچ جرم و جنایتی در آن صورت نمی گیرد.

توصیه های لازم برای سفر به ایسلند

· بیشتر مردم ایسلند به زبان انگلیسی تسلط کافی داشته و حتی در بسیاری از محاوره های خود از زبان انگلیسی استفاده می کنند.

· گوشت وال عمده ترین گوشت مورد استفاده در رستوران های ایسلند می باشد.

چطور به ایسلند برویم

آژانس مسافرتی ماهبان گشت آسمان با تجربه ای بسیار بالا در زمینه برگزاری تور ایسلند، توانسته رضایت مشتریان خود را در سفر به این مقصد جذاب جذب کند. برای خرید تور ایسلند می توانید با شماره ۸۸۴۸۲۸۵۰ تماس گرفته و از اطلاعات کامل تور مطلع شوید.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=31037

ثبت نظر

-