ماجرای سخنان رائفی پور و خانه امن

  • کد خبر : 310098
  • 17 آذر 1399 - 0:21
ماجرای سخنان رائفی پور و خانه امن

 

تهران (پانا) – چند روز پیش ویدئویی از سخنرانی علی‌اکبر رائفی‌پور در یکی از صفحات هواداران او منتشر شد. این ویدئو به اشتباه، با عنوان «پشت پرده سریال خانه امن» بارگذاری شد.

انتقادهایی که رائفی پور به زبان می آورد، ربطی به سریال «خانه امن» ندارد و ناظر به سریال دیگری است. برخی کاربران خیلی زود پی به این اشتباه بردند و به ادمین صفحه، یادآور شدند. حتی در کامنت ها اشاره شده بود که صحبت های رائفی پور درباره سریال «بوی باران» است.
ماجرا از این قرار است که چندی پیش علی‌اکبر رائفی‌پور در یک لایو اینستاگرامی به مناسبت شهادت شهید فخری زاده درباره اقتدار امنیتی ایران صحبت کرد. او حتی از سریال «خانه امن» به عنوان یک اثر موفق در نمایش توانمندی نیروهای اطلاعاتی ایران سخن به میان آورد.
رائفی‌پور در این لایو ، انتقادهایی را به سریال «بوی باران» هم نسبت می دهد؛ سریالی که سال پیش روی آنتن رفت و همان موقع مورد اعتراض رائفی‌پور قرار گرفت.
نویسنده «خانه امن» حسین تراب نژاد است، نه عباس نعمتی. این شاهد دیگری است تا بدانیم اشاره رائفی پور «خانه امن» و نویسنده آن نیست.
ساعتی بعد این ویدئو حذف شد اما همچنان در برخی صفحات این سخنرانی قابل دسترسی است. با این اتفاق، برخی کاربران فضای مجازی، علی‌اکبر رائفی‌پور و هوادارانش را زیر سوال برده اند .

 

در نیوز بیشتر بخوانید: »»

 

 

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=310098

ثبت نظر

-