با آزمون تیزهوشان و نمونه‌دولتی آشنا هستید؟

  • کد خبر : 309996
  • 16 آذر 1399 - 23:13
با آزمون تیزهوشان و نمونه‌دولتی آشنا هستید؟

 

هر ساله در آزمون تیزهوشان و نمونه‌دولتی درصد بسیار کمی از شرکت‌کنندگان به عنوان نفرات برتر انتخاب می‌شوند و در این مدارس به ادامه تحصیل می‌پردازند. اما جالب است بدانید که درصد بالایی از این قبولی‌ها همگی دانش‌اموزان موسسه‌ای به نام آکادمی تیزهوشان هستند که نامی آشنا برای تمام دانش‌آموزان کشور است.

هر ساله در آزمون تیزهوشان و نمونه‌دولتی درصد بسیار کمی از شرکت‌کنندگان به عنوان نفرات برتر انتخاب می‌شوند و در این مدارس به ادامه تحصیل می‌پردازند. اما جالب است بدانید که درصد بالایی از این قبولی‌ها همگی دانش‌اموزان موسسه‌ای به نام آکادمی تیزهوشان هستند که نامی آشنا برای تمام دانش‌آموزان کشور است. در گفتگویی با دکتر سیدمحمد حسینی (مدیر مجموعه آکادمی تیزهوشان و کارشناس آموزشی صدا و سیما) دلایل اصلی قبولی‌های زیاد این موسسه را جویا شدیم.

 

از نظر شما موثرترین عامل برای قبولی در مدارس خاص چیست؟

به نظر من مهم‌ترین عامل آموزش درست و اساسی است. متاسفانه بسیاری از موسسات با تبلیغات زیاد و افراطی محصولات آموزشی بی‌کیفیتی را روانه بازار آموزشی کرده اند که فقط و فقط به دانش‌اموز آسیب میزند. وجه تمایز ما که موثرترین عامل برای قبولی‌های زیاد ماست آموزشهایی‌ست که دقیقا نیازهای دانش آموز را برطرف می‌کند.

 

آموزش درست و اساسی چه ویژگی‌هایی دارد؟

آموزشی اساسی‌ست که بتواند «چرایی» مسائل را بیاموزد. آموزشهای ما الگویی دارند که کمک می‌کند دانش‌آموز تمام مطالب را واقعا «درک» کند و همین قدرت درک مسائل توانایی بی‌نظیری به او برای حل تمام سوالات می‌دهد.

 

آکادمی تیزهوشان چه خدماتی برای دانش‌آموزان متقاضی آزمون تیزهوشان و نمونه دارد؟

خدمات اصلی این مجموعه شامل پکیج‌های آموزشی صفر تا صد، مشاوره و آزمون‌های آنلاین (با ضمانت تطابق با آزمون اصلی) هستند. در سایت و شبکه‌های مجازی هم بطور روزانه مطالب آموزشی و مشاوره‌ای بصورت رایگان در اختیار دانش‌اموزان عزیز قرار می‌دهیم که تاثیر زیادی در پیشرفت آنها دارد. البته وبینارهای آموزشی و مشاوره‌ای هم بخش دیگری از خدمات این مجموعه‌ است.

 

در صحبت‌هایتان به پکیج‌های صفر تا صد اشاره کردید. این پکیج دقیقا برای چه افرادیست؟

همانطور که از نام این محصول مشخص است، صفر تا صد مطالب مورد نیاز دانش‌اموز را پوشش می‌دهد. هردانش‌آموزی در هر سطحی که باشد می‌تواند به قوی‌ترین فرد در آن درس تبدیل شود. حتی اگر ذره‌ای از آن درس نداند. پس فرقی نمی‌کند شما در درسی ضعیف، متوسط یا قوی هستید! از صفر به صد خواهید رسید.

 

آزمون‌های آزمایشی تیزهوشان شما چه برتری خاصی دارد؟

اگر از بودجه‌بندی عالی، نحوه برگزاری بی‌نظیر و پنل قوی دانش‌اموزان بگذریم، باید بگویم سوالات و پاسخنامه‌های آزمون‌های آنلاین اکادمی تیزهوشان فوق‌العاده هستند. سوالات با بیشترین میزان تطابق با سوالات تیزهوشان و نمونه‌دولتی طرح می‌شوند و پاسخنامه ‌آزمون هم کاملا تشریحی همراه با کادرهای درسنامه‌ست که یک منبع کامل برای دانش‌اموز محسوب می‌شود. از طرفی کارنامه صادر شده برای دانش‌اموزان علاوه بر اطلاعات معمول، شامل نمودارهایی‌ست که عملکرد وی را بطور دقیق رصد کرده‌ایم و تحلیل جامعی در اختیار وی قرار میدهیم. سرتان را درد نیاورم! به جرأت این آزمونها بهترین آزمون‌های آزمایشی‌ایست که دیده‌ام.

 

سخن آخری با دانش‌آموزان دارید؟

می‌خواهم فقط یک نکته را به همه عزیزان یادآوری کنم. قبولی در آزمون تیزهوشان قطعا مسیر زندگی شما را متحول خواهد کرد. و البته همه شما می‌توانید جز قبولی‌های تیزهوشان باشید. این را ما ضمانت می‌کنیم! موفق باشید.

 

 

 

 

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=309996

برچسب ها

ثبت نظر

-