حسن رسولی؛ مدیرعامل اتحادیه امکان درگذشت

  • کد خبر : 309806
  • 16 آذر 1399 - 21:15
حسن رسولی؛ مدیرعامل اتحادیه امکان درگذشت

 

 

حسن رسولی، مدیرعامل اتحادیه امکان (تعاونی مصرف کارگران سراسر کشور) و عضو هیات اجرایی خانه کارگر جمهوری اسلامی دار فانی را وداع گفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حسن رسولی که حدود سه دهه سکان مدیریت تعاونی‌های مصرف کارگران کشور را بر‌عهده داشت، عصر امروز (۱۶ آذر ماه) در بیمارستان درگذشت. او مدتی بود که به دلیل ابتلا به کرونا در بیمارستان تحت مراقبت‌های درمانی قرار داشت.

 

این خادم جامعه کارگری پس از تحمل یک دوره بیماری، جان به جان آفرین تسلیم کرد و به دیدار معبود شتافت.

 

پیام تسلیت حاتم شاکرمی در پی درگذشت مدیرعامل اتحادیه امکان | معاونت امور  مجلس، حقوقی و استانها وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی

مدیریت تعاونی‌های مصرف کارگران کشور

حسن رسولی که حدود سه دهه سکان مدیریت تعاونی‌های مصرف کارگران کشور را برعهده داشت، خدمات بی‌شماری را به کارگران ارایه نمود. او در شرایط سخت اقتصادی و معیشتی کشور و کارگران، همواره مقاوم و با اراده در سنگر خدمت به جامعه کارگری ایستاده و دست از تلاش برنداشت.

 

در دوره مدیریت رسولی بر اتحادیه امکان، این مجموعه توانست شعبات و خدماتش را برای برخورداری بیشتر کارگران تا اقصی نقاط کشور توسعه دهد.

 

خانه کارگر جمهوری اسلامی و خبرگزاری کار ایران، فقدان این چهره خدمتگزار را به خانواده محترم آن سفر کرده و جامعه کارگری تسلیت می‌گوید.

 

در نیوز بیشتر بخوانید:

 

 

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=309806

ثبت نظر

-