بهترین شهرهای ترکیه برای مسافرت نوروزی

  • کد خبر : 309799
  • 16 آذر 1399 - 21:12
بهترین شهرهای ترکیه برای مسافرت نوروزی

بهترین شهرهای ترکیه برای مسافرت نوروزی

نوروز زمانی است که بسیاری از افراد برنامه ریزی می کنند تا به خارج از محل سکونت خود بروند.

شاید جالب باشد که بدانید در برخی از شهرهای ترکی مخصوصا کردها، عید نوروز جشن گرفته می شود. بسیاری از گردشگران خارجی برای شرکت در فستیوال ها و کنسرت های موسیقی که در ایام نوروز برگزار می شود راهی آنتالیا می شوند. مطمئنا اگر با تور ترکیه نوروز به این سرزمین بروید، سفری بی نظیر را تجربه خواهید کرد.


سفر نوروزی به استانبول نگین بسفر


نظرتان چیست تعطیلات سال نو را این بار در شهر خاص و بی نظیر استانبول بگذرانید؟ روی این پیشنهاد فکر کنید مطمئنا پشیمان نخواهید شد. گذر از پارک امیرگان که درختانش در حال شکوفه دادن هستند در یک آب و هوای بی نظیر بهاری در حالیکه دریا قابل دیدن است نمای خاصی را به این شهر بخشیده است. نکته دیگر این است که در ایام نوروز باتوجه به اینکه مردم دیگر کشورهای جهان مخصوصا اروپایی ها تعطیل نیستند بنابراین به شلوعی تابستان نیست و در نتیجه بهترین زمان برای سفر به استانبول می باشد. شما می توانید با توجه به سلیقه و بودجه خود بهترین انتخاب را داشته باشید تا بتوانید سال ۱۴۰۰ را با خاطره هایی خاص آغاز نمایید. از طرفی همانطور که گفته شد استانبول مناسب هر سلیقه ای است و می توانید با استفاده از تور استانبول نوروز ۱۴۰۰، سال جدیدتان را به بهترین شکل آغاز نمایید.


111111111111111111


نمایی دیدنی از تنگه بسفر استانبول


تماشای آنتالیا، مروارید مدیترانه در نوروز


آنتالیا نیز یکی دیگر از گزینه های شگفت انگیز برای سفر نوروزی می باشد که این اتفاق با تور آنتالیا نوروزلذت سفرتان را چند برابر خواهد کرد.آنتالیا یک شهر ساحلی زیبا است. مجاورت آنتالیا با دریایی که توانسته است در میان ۳ قاره به تنهایی نفوذ کند و از طرفی وجود مناظر زیبای طبیعی و باستانی، این شهر را به منطقه ای فوق العاده و شگفت آور تبدیل کرده است.


گشت و گذار در کوش آداسی، شهر پرنده


تور کوش آداسی نوروز نیز دیگر پیشنهاد جذاب برای سفر به ترکیه است سواحل ماسه ای و آبهای شفاف آن، غروب آفتاب با شکوه و امکان قدم زدن در مرکز تاریخی یا انجام هرگونه ورزش آبیرستوران هایی که ارائه دهنده بهترین غذاهای محلی هستند همه و همه نوید بخش یک سفر بی نظیر هستند. شبانه کوش آداسی بهترین مکان برای لذت بردن از لذت سواحل ترکیه است. از آسوس تا ازمیر، منظره ای از تپه های سبز مشاهده می شود و در کنار آن روستاهای ماهیگیری بی نظیر و سایت های باستانی باورنکردنی مکان هایی برای یک ماجراجویی جالب می باشند.


2222222222222222222


شهر افسوس کوش آداسی


آرامش در مارماریس، شهر فیروزه ای


شهر مارماریس یکی از محبوب ترین شهرها و استراحتگاه های ساحلی ترکیه است. این شهر یک گزینه عالی برای دوستداران دریا و علاقه مندان به تاریخ است. شک نداشته باشید اگر در نوروز سفری به این شهر داشته باشید یکی از بهترین مسافرت های زندگیتان را در یک هوای معتدل بهاری تجربه خواهید کرد. تور مارماریس نوروزپیشنهادی از جانب ما به شما برای تفریح و گشت و گذار در یک هوای بی نظیر در حاشیه دریای مدیترانه می باشد.


تفریح در بدروم، بندری زیبا در دریای اژه


اگر به دنبال آرامش یا کاوش در میان محوطه های تاریخی هستید تور بدروم نوروز گزینه ای دیگر برای سفر به ترکیه است. بدروم مرکز قایق های بادبانی در ترکیه می باشد و با دارا بودن تفرجگاه های ساحلی خود که دارای استانداردهای بین المللی می باشند بهترین مقصد برای علاقمندان تفریح با قایق های بادبانی در اژه و مدیترانه می باشد.


333333333333333


رستوران ساحلی در بدروم


آماده هستید تا یک سفر هیجان انگیز را برای خود رقم بزنید؟! از طریق آژانس هواپیمایی مهرپرواز می توانید مطمئن ترین خدمات مسافرتی را دریافت نمایید. همین حالا می توانید با خرید تورهای ارزان داخلی و خارجی از قبیل تور ترکیه، تور استانبول، تور آنتالیا، تور کوش آداسی و تور مارماریس به زیباترین نقاط جهان سفر کنید. همچنین با خرید تورهای لحظه آخری نیز از آفر های ویژه بهرمند شوید و با رزرو و خرید بلیط هواپیما از آژانس هواپیمایی مهرپرواز سفری مطمئن را برای خود رقم بزنید. تلاش ما درآژانس مهرپرواز(www.mehrparvaz.com) این است تا بهترین هتل ها و اقامتگاه ها را با بهترین قیمت ها به شما مسافران گرامی ارائه دهیم که در تورهای نوروز ۱۴۰۰ می توانید از خدمات آن ها بهرمند شوید



لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=309799

ثبت نظر

-