رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور:۱۶ آذر نماد آگاهی سیاسی، حق طلبی و استکبار ستیزی است

  • کد خبر : 309185
  • 16 آذر 1399 - 14:32
رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور:۱۶ آذر  نماد آگاهی سیاسی، حق طلبی و استکبار ستیزی است

یکشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۹ – ۱۱:۳۱

 نشست خبری  پیرامون دستاوردها و نتایج سفر سوریه

تهران (پانا) – مهراله رخشانی‌مهر در پیامی به مناسبت فرارسیدن شانزدهم آذر «روز دانشجو» ضمن تبریک این روز به دانشجویان گفت که جامعه دانشجویی امروز سرزنده‌تر و بالنده‌تر از گذشته در راه آبادی و آزادی ایران اسلامی تلاش می‌کند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان نوسازی مدارس کشور، مهراله رخشانی مهر در پیامی به مناسبت فرارسیدن شانزدهم آذر گفت: روز دانشجو را به همه دانشجویان و رهپویان علم و معرفت و به ویژه همکاران عزیزی که به کسب علم و دانش می‌پردازند تبریک و تهنیت می گویم.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور خاطر نشان کرد: ۱۶ آذر نماد آگاهی سیاسی، حق طلبی و استکبار ستیزی دانشجویان است. جامعه دانشجویی امروز سرزنده تر و بالنده‌تر از گذشته در راه آبادی، آزادی و سربلندی ایران اسلامی و کسب دانش و معرفت تلاش می کند .

مهراله رخشانی مهر تاکید کرد: دانشجو به عنوان نیروی فعال و پویای جامعه و دانشگاه به مثابه خاستگاه این نیروی توانمند می‌تواند تامین کننده و تضمین کننده حرکت علمی کشور و مسیر رشد و توسعه میهن عزیزمان مبتنی بر اندیشه ورزی و آزادی خواهی و پیشرفت همه جانبه باشد.

مهراله رخشانی‌مهر در پایان با گرامیداشت یادشهدای شانزدهم آذر سال ۱۳۳۲ “شهیدان قندچی، بزرگ‌نیا و شریعت‌رضوی”، اضافه کرد: به لطف پروردگار و همت دانشجویان عزیز در نبردهای علمی نیز همچون سایر عرصه ها بر دشمنان و بدخواهان ملت پیروز می شویم.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=309185

ثبت نظر

-