مسابقه «کوفته‌پزی» در تعطیلات کرونایی

  • کد خبر : 309121
  • 16 آذر 1399 - 13:47
مسابقه «کوفته‌پزی» در تعطیلات کرونایی

به گزارش ، حسین سعیدی با اشاره به همکاری و مشارکت مرکز رسانه‌ای شیرازه و شبکه‌های تلویزیونی پویا و نهال در برگزاری این مسابقه، افزود: ۱۰۰ میلیون ریال جایزهٔ نقدی ویژهٔ برگزیدگان این مسابقه در نظر گرفته شده است.

وی اضافه کرد: مسابقهٔ کتاب‌خوانی «کوفته پزی» از ۲۰ آذر تا ۲۰ دی ماه برگزار خواهد شد و علاقمندان می‌توانند کتاب و سؤالات مسابقه را از فروشگاه‌های کتاب انتشارات آستان قدس رضوی و سایر کتابفروشی‌های سراسر کشور و سایت www.behnashr.com تهیه نمایند یا برای تهیهٔ کتاب عدد ۴ را به ۱۰۰۰۱۰۰۰۱۵۰۰۰ پیامک کنند.

سعیدی با اشاره به اینکه تبلیغات و تیزرهای این مسابقه از شبکه‌های تلویزیونی پخش می‌شود، خاطرنشان کرد: مجموعه کتاب «مسابقهٔ کوفته‌پزی و هفت داستان دیگر» اثر خانم کلر ژوبرت نویسندهٔ مسلمانِ فرانسوی‌الاصلِ ساکن ایران است.

سعیدی با بیان اینکه این اثر در واقع، قصه‌هایی تخیلی با مفاهیم قرآنی است، ادامه داد: داستان‌های این مجموعه تخیلی هستند و با نام‌های «کیک امانتی»، «شلوپی»، «آش آشتی‎کنان»، «که اینطور!»، «ماجرای سیب قرمز»، «راز پاپاپا»، «تازه چه خبر» و «مسابقهٔ کوفته‎پزی» منتشر شده‎اند.

مدیرعامل به نشر(انتشارات آستان قدس رضوی) گفت: نویسندهٔ این اثر، در این مجموعه داستان به موضوعاتی از قبیل راستگویی و دروغگویی، دوستی، عذرخواهی، غرور و تکبر، آشتی، امانتداری و … می‎پردازد..

سعیدی با بیان اینکه برگزاری مسابقات کتاب‌خوانی به‌عنوان یک راهبرد ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در این انتشارات مطرح می‌باشد و به هیچ عنوان موضوع اقتصادی و سود و فروش آثار مدنظر نیست، گفت: هفته گذشته مراسم قرعه‌کشی هشتمین پویش مطالعاتی برگزار و اسامی برگزیدگان نیز منتشر شد.

مدیرعامل به نشر(انتشارات آستان قدس رضوی) در تشریح برگزاری پویش‌های مطالعاتی این مجموعه از سال ۹۵ تاکنون گفت: پویش‌های مطالعاتی و مسابقه‌های کتابخوانی «ریحانه ۱ و ۲ و ۳» ، «در هوای انقلاب»، «مهمان امام»، «اوسنه‌ی گوهرشاد»، «دعبل و زلفا»، مسابقهٔ کتاب‌خوانی کرامت برگرفته از کتاب «امام رضا(ع) و کرامت انسانی»  تاکنون توسط به نشر برگزار شده است.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=309121

ثبت نظر

-