اعضای باند ۶ نفره سرقت به عنف در دام پلیس کرمان

  • کد خبر : 308242
  • 16 آذر 1399 - 1:19
اعضای باند ۶ نفره سرقت به عنف در دام پلیس کرمان
به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین از فارس از کرمان، سردار عبدالرضا ناظری ظهر امروز در نشست خبری اظهار داشت: باند سرقت به عنف، زورگیر و سارق مسلح با انجام کارهای اطلاعاتی توسط پلیس آگاهی استان شناسایی شد.
اعضای باند 6 نفره سرقت به عنف در دام پلیس کرمان
فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به اینکه اعضای این باند شش نفر بودند که دستگیر شدند، عنوان کرد: سر باند این شبکه شروری است که هشت فقره سابقه مجرمانه و زندان در پرونده خود دارد.
ناظری تصریح کرد: جرائمی از قبیل آدم‌ربایی، سرقت به عنف، زورگیری، سرقت‌های به عنف خیابانی، حمل و نگهداری مواد مخدر، سرقت به عنف خودرو، سرقت به عنف طلاجات منزل و …در کارنامه این  فرد قرار دارد.
وی گفت: این فرد از اراذل و اوباش است که تشکیل باند در امر سرقت و … داده بود که در پرونده قضایی وی ثبت و ضبط است.
ناظری بیان کرد: روز پنج شنبه  پلیس آگاهی استان مخفیگاه این مجرم را در اطراف شهر کرمان  شناسایی و در یک اقدام ضربتی و غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.
وی ابراز داشت: در مخفیگاه این فرد چند قبضه سلاح جنگی، شکاری، مقادیر زیادی سلاح سرد مانند شمشیر، قمه، کارد، اموال مسروقه مانند گوشی موبایل، لپ تاپ، تبلت و …کشف شد و به دستور مقام قضایی تمام اموال مسروقه به مالباختگان برگردانده خواهد شد.
 فرمانده انتظامی استان کرمان افزود: قرارگاه برخورد با اراذل اوباش در کشور به‌ویژه در استان کرمان راه‌اندازی شده، این باند علاوه بر سرقت و زورگیری جزء اراذل و اوباش سابقه‌دار پلیس هم محسوب می‌شود  و در زمینه نزاع، چاقوکشی، درگیری مسلحانه سوابقی داشتند که دستگیر شدند.
ناظری تاکید کرد: در بین این باند دو، سه نفر از اراذل اوباش نوپدید هستند که آنها هم دستگیر شدند و با قرار مناسب در اختیار پلیس آگاهی قرار دارند و قطعا پلیس اطلاعات پرونده‌های قبلی را ضمیمه پرونده آنها خواهد کرد و با آنها برخورد قانونی می‌شود.
وی با اشاره به اینکه  تعداد زیادی از اراذل او باش را در این ایام دستگیر کرده‌ایم، گفت: قتل یک مرد ۲۹ ساله در روز پنج شنبه هفته گذشته در محور هفت‌باغ کرمان رخ داده که این قتل بر اثر نزاعی که بین دو گروه اراذل اوباش نوپدید به وجود آمد، رخ داد و یک نفر هم در این درگیری زخمی شده است.
فرمانده انتظامی عنوان کرد: قاتل ۱۶ سال سن دارد و قتل را به‌صورت ناشیانه انجام داده، کمتر از ۲۴ ساعت قاتل شناسایی و در یک عملیات خوب در حاشیه شهر کرمان دستگیر شد و همچنین همه اعضای این دو باند اراذل اوباش دستگیر شدند.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=308242

برچسب ها

ثبت نظر

-