دستگیری باند سارقان مامورنما با ۵۰ فقره سرقت در کرج

  • کد خبر : 308206
  • 16 آذر 1399 - 0:42
دستگیری باند سارقان مامورنما با ۵۰ فقره سرقت در کرج
به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین، سردار عباسعلی محمدیان روز شنبه درگفت و گو با خبرنگار نیوز اظهار داشت که در پی وقوع چندین فقره سرقت به شیوه اخاذی تحت عنوان مامور از سوی سرنشینان خودروهای مختلف از جمله زانتیا، سمند و پژو ۴۰۵ درسطح شهرستان کرج موضوع به صورت ویژه در دستور کارقرارگرفت.
دستگیری باند سارقان مامورنما با ۵۰ فقره سرقت در کرج
کاراگاهان در تحقیقات اولیه متوجه شدند که سارقان به عنوان مامور پلیس مبارزه با مواد مخدر خود را معرفی و پس از بازرسی بدنی کارت شناسایی و عابر بانک آن ها را با رمز گرفته و متواری می شدند.
سردار محمدیان افزود: سارقان بلافاصله موجودی کارت افراد را خالی و مبالغ را صرف خرید کالا و طلا می کردند که با تلاش شبانه روزی پلیس هشت نفر از اعضای این باندکه دارای سابقه سرقت در استان های تهران و  قزوین بودند در البرز دستگیرشدند.
وی بیان داشت:  دربازرسی از مخفیگاه این افراد تعداد زیادی کارت بانکی و مقادیری طلا کشف شد.
فرمانده انتظامی البرز گفت: متهمان در اعترافات خود اذعان داشتند که با استفاده از خودروهای سواری جلوی خودروهای عبوری را گرفته و در پوشش مامور پلیس مبارزه با مواد مخدر به بهانه خرید و فروش مواد مخدر کارت بانکی و مدارک شناسایی آنها را به سرقت می بردند.
وی  افزود: متهمان تاکنون به ۵۰ فقره سرقت در استان های البرز، تهران و قزوین اعتراف کرده اند که ۳۰ فقره آن در پوشش مامور بوده است.
وی خاطرنشان کرد: ارزش ریالی اموال مسروقه ۱۲ میلیار ریال برآورد شده و تاکنون ۱۵ مالباخته شناسایی و تلاش برای سایر مالباختگان ادامه دارد.
سردار محمدیان افزود: چنانچه افرادی به این شیوه مورد سرقت قرارگرفتند می توانند برای شناسایی و اعلام شکایت به پلیس آگاهی استان البرز واقع در میدان طالقانی ، ابتدای بلوار تعاون مراجعه کنند.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=308206

برچسب ها

ثبت نظر

-