تلاش دشمنان برای نابودی نظام به نتیجه نخواهند رسید

  • کد خبر : 307387
  • 15 آذر 1399 - 12:42
تلاش دشمنان برای نابودی نظام به نتیجه نخواهند رسید

به گزارش نیوز از پایگاه خبری پلیس، سردار حبیب اله جان نثاری روز شنبه در رزمایش همدلی و مواسات در آموزشگاه علمی تخصصی شهید چمران ناجا افزود: امروز من و شما تکلیف داریم که از آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی و خون پاک شهدا پاسداری کنیم؛ با برگزاری این رزمایش همدلی اثبات کردیم که در هر نقطه از کشور، هر کاری که برای مردم نیاز باشد، آماده به خدمت هستیم و جان خود را هم فدا خواهیم کرد.

وی ادامه داد: امروز شاهد آن هستیم که موضوع شیوع ویروس کرونا و در کنار آن برخی فشارهای اقتصادی همچون تهدیدی برای کشور است؛ لیکن با تدابیر حکیمانه مقام معظم رهبری امام خامنه ای این تهدیدها تبدیل به فرصت برگزاری رزمایش ایثار، همدلی و کمک مومنانه به برادران و خواهران دینی نیازمند و کم برخوردار در جای جای میهن عزیزمان شده است.

معاون تربیت و آموزش ناجا با بیان اینکه یکی از بخش های مهم و اثرگذار در سطح کشور، آموزشگاه ها و مراکز آموزش نیروهای مسلح هستند، تصریح کرد: این امرخداپسندانه به عنوان یک تکلیف و به صورت گسترده و ویژه در بین نیروهای مسلح خصوصا در سطح ناجا اجرا شده است.

سردار جان نثاری معاون تربیت و آموزش ناجا با بیان اینکه جلوگیری از پیشرفت علمی کشور، تحریک مردم برای مقابله با حکومت اسلامی و تهاجم فرهنگی، سه راه اصلی و استراتژیک دشمنان برای سرنگونی نظام جمهوری اسلامی ایران است، تصریح کرد: با هوشیاری کانیوزن خدوم در نیروهای مسلح و بصیرت مردم انقلابی در تشخیص حق از باطل، نقشه های شوم دشمنان نظام مقدس اسلامی از بین خواهد رفت.

رزمایش همدلی و مواسات و کمک به افراد نیازمند، با حضور سردار «حبیب اله جان نثاری» معاون تربیت و آموزش ناجا، سردار «محمد بهرامی» معاون تبلیغات و روابط عمومی عقیدتی سیاسی ناجا و حجت الاسلام والمسلمین «محمدی» امام جمعه شهر چهارباغ شهرستان ساوجبلاغ با تهیه ۳۲۵ بسته ارزاق معیشتی به ارزش ۹۰۰ میلیون ریال در آموزشگاه علمی تخصصی شهید چمران برگزار شد.

تروریست‌های بیگانه عصر جمعه هفتم آذر ماه جاری با کمین در بلوار مصطفی خمینی شهر آبسرد دماوند در مسیر خودروی حامل “محسن فخری‌زاده” رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران طی عملیات انتحاری و مسلحانه، دانشمند هسته‌ای کشورمان را به شهادت رساندند.

به گفته وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، در جریان این حمله تروریستی ابتدا خودرو حامل فخری‌زاده مورد حمله قرار گرفت و پس از آن یک دستگاه خودرو نیسان در فاصله ۱۵ متری خودروی حامل وی منفجر شد.

فخری‌زاده در اثر این تیراندازی و انفجار به شدت مجروح و به بیمارستان منتقل شد ولی با توجه به شدت جراحات وارده، در بیمارستان به شهادت رسید.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=307387

ثبت نظر

-