لزوم حمایت همه ارگان‌ها و سازمان‌ها از مدیر عامل منطقه آزاد کیش

  • کد خبر : 307295
  • 15 آذر 1399 - 11:42
لزوم حمایت همه ارگان‌ها و سازمان‌ها از مدیر عامل منطقه آزاد کیش

لزوم حمایت همه ارگان‌ها و سازمان‌ها از مدیر عامل منطقه آزاد کیش

با سیاست‌های مدیر عامل منطقه ازاد کیش می‌توان به رشد و توسعه بیشتر کیش امیدوار تر بود.

علی رغم شیوع بیماری کرونا وهمینطور مشکلات به وجود آمده از تحریمها بر اقتصاد کشور و به تبعات آن در جزیره کیش اما به نظر می رسد جذب میزان سرمایه گذاری در جزیره کیش نسبت به سال مشابه افزایش چشمگیری داشته است. 


با سیاستهای مدیر عامل منطقه ازاد کیش مبنی بر جلوگیری از خام فروشی و عدم فروش زمین برای پروژهای تجاری و خدماتی و همینطور تمایل سازمان برای مشارکت در پروژهای مسکونی و گردشگری و نیز واگذاری زمین بی واسطه و فروش از طریق مزایده و اثبات اهلیتهای تعیین شده برای واگذاری زمین‌ها می‌توان به رشد و توسعه بیشتر کیش امیدوارتر بود.


 چرا که واگذاری زمین به سازندگان واقعی و حذف دلالان زمین باعث تشویق و انگیزه بیشتر سرمایه گذاران در جزیره کیش خواهد شد.


تلاشها برای رفع مشکلات پروژهای نیمه کاره رها شده ، حذف دلالان زمین  از طریق قوه قضاییه  مبنی بر عدم اعمال نفوذ وکالت بر خرید و فروش زمین‌های واگذاری شده توسط سازمان، کاهش هزینه‌های ساخت و ساز پروژه‌ها و تعین زمان مشخص برای سازندگان  جذب سرمایه گذاران واقعی ، نوید روزهای خوبی در جزیره کیش خواهد بود.


 احداث  پروژه‌های تعریف شده  در حوزه  گردشگری، عمرانی، بنادر و فرودگاه جدید کیش با قابلیت ترانسفر شدن سالانه بیش از ۶ میلیون نفر در سال طرح‌های تامین سوخت هواپیماها و همینطور احداث طرح‌های تفریحات هوائی  در کنار به روز رسانی شدن صنعت گردشگری عملا باعث ورود بیشتر گردشگر داخلی و خارجی و ارز اوری خوبی خواهد شد.


گامهای بلند و محکمی برای حمایت از سرمایه گذاری ،جذب سرمایه گذاری و رفع مشکلات سرمایه گذاران موجود در کیش توسط مدیر عامل و معاونین و مسولین کیش برداشته شده که در صورت بهره برداری از این طرحها و ایجاد درامدهای  پایدار برای سازمان منطقه ازاد کیش و هزینه شدن این درامدهای پایدار  برای رشد و توسعه کیش و رفاه بیشتر کیشوندان و گردشگران به جرات می توان گفت کیش در جذب گردشگر در داخل و خارج از کشور تحول قابل توجهی خواهد داشت.


 در دیدار اعضای هیات دولت با مقام معظم رهبری ایشان فرمودند این دولت می تواند پایان خوبی داشته باشد. تذکر رهبری باید مورد توجه همه مسولین و دولتمردان قرار گیرد.


با توجه به پتانسیل های موجود در کشور، تقویت تولید،  مدیریت صحیح، پشتکاری مضاعف نظارت بر کارها در ماهای اخر سال جهش تولید  و پایان دولت فعلی  می تواند برای دولت کارنامه پایانی خوبی همراه داشته باشد.


در این بین اما با برنامه‌های توسعه و ابادانی بیشتر در کیش طرح‌های پروژهای گردشگری صنعتی و عمرانی بنظر می رسد مسولین بالا دستی در همه ارگانها و سازمانها به کمک مدیر عامل منطقه آزاد  کیش امده و با حمایت از طرحهای ملی تعیین شده در کیش در رشد و توسعه منطقه ایفای نقش کنند.



مرتضی بلوکی

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=307295

برچسب ها

ثبت نظر

-