باقری: با جام قهرمانی به خانه برگردیم افتخاری برای پرسپولیس است

  • کد خبر : 306145
  • 14 آذر 1399 - 14:04
باقری: با جام قهرمانی به خانه برگردیم افتخاری برای پرسپولیس است

به گزارش نیوز، کریم باقری مربی پرسپولیس در جدیدترین مصاحبه با خبرگزاری «رویترز» درباره شرایط پرسپولیس برای حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ صحبت کرد.

باقری در مصاحبه خود عنوان کرد: پیروزی پرسپولیس  در لیگ قهرمانان آسیا می تواند تاثیری دائمی روی آینده فوتبال در ایران بگذارد. بدون شک قهرمانی در آسیا نکات مثبت زیادی برای ما خواهد داشت. این قهرمانی علاوه بر مزیت مالی می تواند مزیت بزرگ تر داشته باشد. این قهرمانی می تواند پدیده های فوتبال ایران را تشویق کند تا تلاش کنند به سوی حرفه ای شدن گام بردارند.

وی افزود: ما باید در حد توان استعداد های فوتبال ایران را تشویق کنیم تا تلاش کنند و به این آرزو برسند. به همین خاطر با انگشتان دستم این تیم را تعبیر کردم. چون فوتبال در اقصی نقاط ایران شکوفا می شود. با این قهرمانی باشگاه ها از لحاظ داخلی و هم از لحاظ ملی پیشرفت می کنند. می توانیم در آینده مجموعه از بازیکنان و مربیانی داشته باشیم که می توانند آینده تیم ملی ایران را بسازند.

 مربی پرسپولیس ادامه داد: باید روحیه خود را حفظ کنیم و باید با آمادگی کامل وارد زمین شویم و اراده برد داشته باشیم. ما در رقابت های لیگ داخلی باید مقابل رقبای قدرتمندی بازی کنیم. قبل از سفر به قطر تلاش می کنیم تا در لیگ ایران نتایج خوبی را کسب کنیم تا با روحیه بالا در فینال حضور پیدا کنیم.

هافبک سابق تیم ملی ایران و پرسپولیس عنوان کرد: ما در فصل گذشته به دلیل تغییرات در تیم وضعیت سختی را در داخل کشور و بازی های بین اللملی داشتیم. با حضور مربی جدید و بازیکنان جدید کار سختی پیش رو داشتیم. به همین خاطر رسیدن به فینال آسیا بعد از این همه چالش معنای خاصی برای ما دارد.

باقری در پایان گفت: اگر ما با جام قهرمانی آسیا به خانه برگردیم افتخاری برای ماست. این قهرمانی نه تنها برای پرسپولیس بلکه برای تمام خانواده فوتبال ایران است.

انتهای پیام/

 


لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=306145

ثبت نظر

-