پیروزی پرگل اولسان هیوندای مقابل شانگهای، در گروه F بازی های منطقه شرق لیگ قهرمانان آسیا

  • کد خبر : 305225
  • 13 آذر 1399 - 19:08
پیروزی پرگل اولسان هیوندای مقابل شانگهای، در گروه F بازی های منطقه شرق لیگ قهرمانان آسیا

 

 

حریف احتمالی پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا

نیوز: در ادامه بازی های مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا تیم اولسان هیوندای مقابل شانگهای با ترکیبی از بازیکنان ذخیره خود به پیروزی ۴ بر ۱ رسید و به عنوان صدرنشین گروه F راهی مرحله حذفی شد تا یکی از حریفان احتمالی پرسپولیس در فینال آسیا لقب بگیرد.

خبرگزاری فوتبال ایران نیوز دات کام :

دور نهایی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا از امروز آغاز شد که در یکی از دیدارهای گروه F، اولسان هیوندای با نتیجه ۴ بر یک از سد شانگهای گرینلند شنهوای چین گذشت.

در این دیدار، اولسان بجز یک بازیکن که سانگ هئون لی نام داشت، با ترکیبی از بازیکنان ذخیره خود پای به این بازی گذاشت و با یک نتیجه فوق العاده از سد حریف خود عبور کرد تا با کسب ۱۶ امتیاز از ۱۸ امتیاز ممکن، راهی مرحله یک هشتم نهایی شود.

در این دیدار و در همان دقیقه سوم بازی، کار ترکیبی فوق العاده بازیکنان اولسان در پشت محوطه جریمه، یک موقعیت شوتزنی برای پارک جونگ این ایجاد کرد که ضربه زیبای این بازیکن به گوشه دروازه لی شوئی رفت و گل نخست بازی برای نماینده کره جنوبی به دست آمد.

در دقیقه ۲۳ این دیدار، کار تیمی بازیکنان اولسان باعث شد. توپ به سانگ هئو لی رسید. و یک و دوی این بازیکن با جئونگ هو سانگ باعث شد. سانگ با دروازه بان شانگهای گرینلند تک به تک شود. که او با یک بغل پای زیبا حساب کار را ۲ بر صفر کرد.

در نیمه دوم حریف چینی یکی از گل ها را جبران کرد. اما شاگردان دو هون کیم دوبار دیگر موفق به گلزنی شدند. بورن یانسن مهاجم خطرناک و نروژی اولسان که در دقیقه ۶۲ به میدان آمد. دوبار دروازه شانگهای گرینلند را باز کرد. تا نماینده کره جنوبی با نتیجه قاطع ۴ بر یک از سد حریف خود عبور کند.

هر چند تیم دوم اولسان در مقابل. حریف خود نتیجه بسیار خوبی را کسب کرد اما جالب است بدانید. که تیم شانگهای گرینلند خود شانس صعود از این گروه را داشت. و در روز آخر این رقابت ها بود که حذف شد.

آنها که با ۷ امتیاز و تا قبل از بازی های امروز دوم بودند. در صورت کسب پیروزی از گروه خود به دور بعد صعود می کردند. ولی با توجه به پیروزی اف سی توکیو و شکست امروز نماینده چین، این تیم ژاپنی توکیو بود. که به عنوان تیم دوم و به همراه اولسان راهی مرحله یک هشتم نهایی شد.

اولسان یکی از تیم های قدرتمند شرق آسیاست و به نظر می رسد اگر از آن دست اتفاقات عجیب فوتبالی رخ ندهد، از میان این تیم و بیجینگ گوان، یک تیم راهی دیدار پایانی می‌شود تا حریف پرسپولیس در بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا مشخص شود.

جدول گروه F لیگ قهرمانان آسیا اولسان

 

همچنین بخوانید:

 

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=305225

ثبت نظر

-