۵ ترفند برای جذاب تر کردن منزل

  • کد خبر : 304942
  • 13 آذر 1399 - 17:04
۵ ترفند برای جذاب تر کردن منزل

 

دکور داخلی منزل را مدل جدیدی بچینید

طراحی یا تجهیز منزل هرگز کار آسانی نبوده است. در حقیقت، این کار می تواند وقت بسیاری از شما بگیرد. مخصوصا برای ‌افرادی که هیچ نظری راجع به تغییر دکوراسیون و زیباسازی منزل خود ندارند.
خوشبختانه روش های زیادی وجود دارد که منزل را زیباتر می سازد. فورا نباید تمامی پس انداز خود را خرج کنید تا به رویای زیبا کردن منزل خود برسید. منابع زیاد آنلاین و آفلاین وجود دارد که می توانید از آن ها بهره ببرید.
۵ ترفند راحت و عالی در این مطلب ذکر می شود که می توانید با استفاده از آن ها منزل خود را جذاب تر نمایید.

💠 خلاق باشید

چنانچه قصد دارید جزئیات را به دکور منزل خود اضافه کنید اما از عهده ی هزینه های آن بر نمی آیید، خودتان می توانید طوری منزل تان را دکور دهید که واقعا عالی به نظر رسد. اگر منزل شما تابلوی نقاشی ندارد اما پولی هم برای خرید تابلوهای گران قیمت ندارید می توانید دست به کار شوید. تمام آنچه نیاز دارید پارچه ی مخصوص نقاشی و مقداری رنگ می باشد.

💠 استفاده از لوازم منزل برای با شکوه تر جلوه دادن فضای داخلی آن

برخی افراد دوست دارند منزل شان فریبنده و با شکوه به نظر رسد، بنابراین به خرید چیزهای گران تمایل دارند. اگر بودجه این کار را دارید وسایل گران را خواهید خرید.
یک نمونه ی خوب خرید میز چایخوری می باشد و احساس خوبی به دلیل ساختار ش به شما خواهد بخشید. و چون قابل حمل می باشد، مهمان های زیادی هر روز به دیدن شما خواهند آمد و با نوشیدن یک چای داغ با هم دیدار خواهید کرد.

💠 طراحی و تجهیز جلوه ی طبیعت در منزل

چیزهای طبیعی همیشه طبیعی و سالم می باشند.
اگر عمیقا عاشق طبیعت هستید، باید گل و گیاهان را وارد منزل خود کنید. آن ها به منزل شما گرما و طبیعی بودن می بخشند.
علاوه بر این، وجود گل در منزل فواید بی شمار دیگری هم دارد. مثلا فضای اتاق را با از بین بردن بخار های سمی تصفیه می کنند.

💠 حفظ کردن ساده ی فضای اتاق

برخی افراد که در آپارتمان زندگی می کنند همیشه مشکل فضای کم دارند. بیشتر آپارتمان ها فضای کم و محدودی دارند. بنابراین چیدمان درست منزل کار به جایی است، مخصوصا وسایل حجیم و بزرگ.

افزودن قفسه های دیواری می تواند کمک بزرگی در انجام خواسته تان کند.
ساخت قفسه خیلی گران نیست فقط کافی است لوازم مورد نیاز آن را خریداری نمایید. برای انجام این کار می توانید به نجارهای محلی مراجعه نمایید.

💠 با طراحی و تجهیز منزلتان را بزرگ تر کنید

اگر فضای منزل شما کوچک است و قصد دارید بزرگ تر به نظر آید، بهتر است آینه های بزرگی به فضای داخل منزل خود بیافزاید. می توانید کف اتاق را آینه های ممتدی به کار برید تا فضای داخلی منزل را جادار تر نشان دهد.
راه دیگر استفاده از ابعاد داخل اتاق می باشد. شما می توانید با قرار دادن آینه هایی نزدیک پنجره ها جایی که نور کمی می تابد به مقصد خود برسید. با انجام این کار می توانید فضای اتاق را بزرگ تر و جذاب تر جلوه دهید.

💠 دور ریختن وسایل و دکور قدیمی

تعمیر وسایل قدیمی یا خرید چیزهای جدید سبب می شود منزل شما جذاب تر به نظر رسد یا حتی اگر بودجه ی این کار را دارید می توانید با طراحان داخلی منزل برای انجام تغییرات در منزل مشورت نمایید.

>>> خبر مرتبط:

جادوی شیشه‌های رنگی در دکوراسیون داخلی

چگونه دکوراسیون خانه را زیباتر کنیم؟

باکس نظم دهنده برای ساماندهی دکوراسیون

 

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=304942
  • نویسنده : راضیه قوامی
  • منبع : dumbllittleman.com

برچسب ها

ثبت نظر

-