سایپا ؛ اعتراض رسمی باشگاه سایپا به اتفاقات ورزشگاه نقش جهان ؛ نیوز

  • کد خبر : 304916
  • 13 آذر 1399 - 15:01
سایپا ؛ اعتراض رسمی باشگاه سایپا به اتفاقات ورزشگاه نقش جهان ؛ نیوز
تیم های سایپا تهران و نفت مسجد سلیمان در هفته دوم لیگ برتر به مصاف هم رفتند که این بازی با تساوی یک بر یک دو تیم به پایان رسید . برای نفت ساسان حسینی و برای تیم سایپا هم حسین مالکی گلزنی کردند .

سایپا اعتراض خود را نسبت به انفجار مهیب چندین مواد منفجره آتش زا و دود زا و نورافشانی در حین دیدار رسمی این تیم برابر سپاهان در هفته چهارم لیگ برتر بیستم اعلام کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران نیوز دات کام :

سایپا اعتراض خود را نسبت به انفجار مهیب چندین مواد منفجره آتش زا و دود زا و نورافشانی در حین دیدار رسمی این تیم برابر سپاهان در هفته چهارم لیگ برتر بیستم اعلام کرد

باشگاه سایپا در نامه ای رسمی به اتفاقات عجیب و غیرحرفه ای رخ داده در ورزشگاه نقش جهان در حین مسابقه، معترض و خواستار رسیدگی و احقاق حق این باشگاه شد.

در بخشی از نامه آمده است؛ صداهای وحشتناک و دلهره آور ناشی از انفجار مهیب چندین مواد منفجره آتش زا و دود زا، باعث سردرگمی و غافلگیری بازیکنان تیم سایپا شد و در همین لحظات بازیکنان تیم سپاهان از این اقدام غیر قانونی باشگاه خود و از شوک غیر منتظره ای که به تیم میهمان وارد شده بود، استفاده و توپ را وارد دروازه کردند.

رسیدگی به اهمال داور و برخورد قانونی با تخلف آشکار کادر اجرایی مسابقه موضوعاتی است که در اعتراض رسمی باشگاه سایپا به آن تاکید شده است.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=304916

برچسب ها

ثبت نظر

-