رکوردهای بورس در هفته دوم آذر/میانگین پول حقیقی ورودی به بورس

  • کد خبر : 304433
  • 13 آذر 1399 - 8:55
رکوردهای بورس در هفته دوم آذر/میانگین پول حقیقی ورودی به بورس

 

 

رکوردهای بورس در هفته دوم آذر/میانگین پول حقیقی ورودی به بورس

به گزارش نیوز،‌ بورس در هفته‌ای که گذشت ۴ روز مثبت را پشت سر گذاشت. در این هفته چند رکورد نیمه دوم سال شکسته شد. ارزش معاملات کل و میزان مازاد تقاضای بازار رکوردهای جدیدی را ثبت کردند.

💲 بازدهی بورس

در روز چهارشنبه شاخص کل بورس به رقم یک میلیون و ۴۷۰ هزار واحد رسید که نسبت به آخرین روز معاملاتی هفته قبل ۹۳ هزار واحد بالاتر ایستاد. به این ترتیب در پایان هفته بازدهی ۷٫۶ درصدی را ثبت کرد.

شاخص کل هم‌وزن نیز که در تمام روزهای هفته روندی صعودی داشت، در پایان هفته به رقم ۴۲۳ هزار و ۱۶۷ واحد رسید که نسبت به آخرین روز معاملاتی هفته قبل ۲۸ هزار و ۳۹ واحد بالاتر ایستاد. شاخص هم وزن بازدهی ۷ درصدی را نشان می‌دهد.

>>>بیشتر بدانید

 

پول حقیقی ورودی به بورس

💲 میانگین ارزش معاملات هفته

در هفته گذشته رکورد ارزش معاملات بازار در نیمه دوم سال شکسته شد. روز چهارشنبه ارزش معاملات کل بازار سهام به ۳۱ هزار و ۲۹۸ میلیارد تومان رسید که بالاترین رقم از ابتدای پاییز تاکنون به شمار می‌رود. همچنین میانگین ارزش معاملات بازار بورس در هفته گذشته ۲۴ هزار و ۷۸۳ میلیارد تومان بود که بالاترین رقم میانگین هفتگی ارزش معاملات کل از ابتدای پاییز تاکنون است.

💲 میانگین ارزش معاملات هفته

در این هفته روند تغییرات ارزش معاملات خرد در ۴ روز ابتدایی هفته صعودی بود و در دو روز ارقام بالاتر از ۲۰ هزار میلیارد تومان را ثبت کرد. میانگین ارزش معاملات بورس خرد هفته ۱۹ هزار و ۶۷۶ میلیارد تومان بود.

پول حقیقی ورودی به بورس

💲 میانگین پول حقیقی ورودی به بورس

در هفته گذشته مجموع خالص پول حقیقی ورودی به بورس هزار و ۳۹ میلیارد تومان بود. این هفته، بورس ۳ روز را با ورود پول‌های حقیقی پشت سر گذاشت و میانگین پول‌های حقیقی ورودی هفته ۲۰۷ میلیارد تومان بود.

💲 میانگین ارزش صف‌های خرید

در تمامی روزهای هفته گذشته ارزش صف‌های خرید بورس بیشتر از ارزش صف‌های فروش بود و بازار با مازاد تقاضای سنگینی مواجه بود. به طوری که در روز یکشنبه رکورد مازاد تقاضای بازار در نیمه دوم سال شکسته شد. در این روز ارزش مازاد تقاضای بازار بالغ بر ۲ هزار و ۳۷۴ میلیارد تومان بود. میانگین ارزش صف‌های خرید بورس هفته ۲ هزار و ۱۸ میلیارد تومان بود.

پول حقیقی ورودی به بورس

💲 میانگین ارزش صف‌های فروش

در تمامی روزهای هفته گذشته رقم صف‌های فروش بازار در پایان معاملات،‌ بسیار کمتر از ارزش صف‌های خرید بود، با این حال در روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه‌شنبه روند تغییرات ارزش صف‌های فروش بورس صعودی بود. اما در روز چهارشنبه ارزش صف‌های فروش با کاهش ۳۷ درصدی نسبت به روز قبل،‌ ۴۳۵ میلیارد تومان شد. میانگین ارزش صف‌های فروش هفته نیز ۵۸۳ میلیارد تومان بود.

با اخبار نیوز همراه باشید…

 

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=304433

ثبت نظر

-