اکبر کارگرجم پیشکسوت باشگاه استقلال : چرا از پیشکسوتان مدیرعامل انتخاب نمی‌ کنید ؟

  • کد خبر : 304291
  • 13 آذر 1399 - 6:21
اکبر کارگرجم پیشکسوت باشگاه استقلال : چرا از پیشکسوتان مدیرعامل انتخاب نمی‌ کنید ؟

اکبر کارگرجم ، پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: ما در باشگاه افراد سرشناس و تحصیلکرده کم نداشتیم که امروز برای پیدا کردن یک مدیر باید این همه دنبالش بگردیم!

خبرگزاری فوتبال ایران نیوز دات کام :

اکبر کارگرجم از نبود پیشکسوتان تحصیلکرده در جمع مدیران باشگاه استقلال به‌عنوان یکی از دلایل سردرگمی مدیریتی در باشگاه یاد کرد.

اوضاع باشگاه استقلال در دورانی که مدیرعامل ندارد را چطور ارزیابی می‌کنید؟

هرقدر هم که وضعیت خوب به نظر برسد، باز هم نمی‌توان به یک مجموعه پرمخاطب مانند باشگاه استقلال بدون مدیرعامل نگاه کرد. شاید بتوان باشگاهی با این حجم از مسائل مختلف را یک هفته و دو هفته بدون مدیرعامل اداره کرد ولی ادامه‌دار شدن این وضعیت به کل باشگاه لطمه می‌زند.

اما الان سرپرستی باشگاه تقریباً همه امور را اداره می‌کند!

دست آقای مددی هم درد نکند و خدا خیرش بدهد که کار را دست گرفته ولی به هر حال او خودش هم ابتدا نمی‌خواست این مسئولیت را بپذیرد چون می‌دانست چه کار سختی است و الان نیاز است که باشگاه یک مدیرعامل داشته باشد.

چه ‌فرد یا افرادی برای مدیریت باشگاه استقلال مناسب هستند؟

من نمی‌دانم چرا بین پیشکسوتان باشگاه استقلال که افراد کاربلد و مدیر هم کم ندارد، سراغ مدیرعامل را نمی‌گیرند. ما در باشگاه استقلال افراد سرشناس و تحصیلکرده کم نداشتیم که امروز برای پیدا کردن یک مدیر باید این همه دنبالش بگردیم! تا کی باید سیاسیون یا افرادی که هیچ سابقه‌ای در استقلال نداشته‌اند در این مجموعه مدیریت کنند؟ بودن افرادی از این دست می‌تواند در هیئت ‌مدیره کمک‌حال باشگاه باشد تا در امور مختلفی که باشگاه با نهادهای مختلف سروکار پیدا می‌کند راهگشا باشند ولی اینکه تصمیم‌گیرنده باشگاه فردی باشد که هیچ اطلاعاتی از فوتبال ندارد تا حد زیادی ضربه زننده است.

ضرر اصلی متوجه چه کسی می‌شود؟

اول از همه تیم استقلال. این تیم نیاز دارد مدیرعاملی داشته باشد که در مواقع حساس بهترین تصمیمات را درباره انتخاب سرمربی بگیرد. کمیته فنی‌اش را از افراد مقتدر و فنی انتخاب کند و با راه‌حل‌هایی که در مواقع حساس لازم می‌شود، کار را پیش ببرد. بعد هم هواداران ضرر می‌کنند و لطمه می‌بینند. البته من فکر می‌کنم این مهم به زودی اتفاق می‌افتد.

به این استقلال در این فصل امید دارید؟

چرا نداشته باشیم. هم کادر بازیکنان نسبت به فصل قبل در وضعیت بهتری هستند و هم کادر فنی دلسوز و متشکل از استقلالی‌ها در تیم حضور دارند. عبداللهی، مظلومی و مرفاوی می‌توانند در روزهای حساس به فکری کمک کنند و دستش را بگیرند.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=304291

برچسب ها

ثبت نظر

-