جدیدترین شماره نشریات «رشد آموزش فنی و حرفه‌ای و کاردانش و رشد آموزش علوم اجتماعی» منتشر شد

  • کد خبر : 303698
  • 12 آذر 1399 - 20:42
جدیدترین شماره نشریات «رشد آموزش فنی و حرفه‌ای و کاردانش و رشد آموزش علوم اجتماعی» منتشر شد

چهارشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۹ – ۱۸:۰۵

9

تهران (پانا) – جدیدترین شماره فصلنامه‌های «رشد آموزش فنی و حرفه‌ای و کاردانش و رشد علوم اجتماعی» توسط سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی منتشر شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌‌الملل سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی؛ مجلات رشد به عنوان جزئی از برنامه درسی، در چارچوب اهداف و راهبردهای آموزش و پرورش، با زمینه آموزشی، تحلیلی و اطلاع‌رسانی تولید و در دو گروه ماهنامه‌ها (دانش‌آموزی – بزرگسال) و فصل‌نامه‌های تخصصی (علوم انسانی و علوم پایه و فنی) منتشر می‌شوند.

پنجاه و پنجمین شماره فصلنامه آموزشی، تحلیلی و اطلاع‌رسانی رشد آموزش فنی و حرفه‌ای و کاردانش (دوره شانزدهم، پاییز ۱۳۹۹) از گروه فصلنامه‌های علوم پایه و فنی رشد، ویژه معلمان، دانشجو معلمان و کارشناسان وزارت آموزش و پرورش در ۴۸ صفحه منتشر شد.

مخاطبان فصلنامه رشد آموزش فنی و حرفه‌ای و کاردانش در پنجاه و پنجمین شماره از این نشریه مطالب: آموزش های فنی، حرفه‌ای و مهارتی در شرایط شیوع کووید ۱۹، یادگیری مؤثر در مدرسه مجازی، تأملی بر تربیت روحیه کارآفرینی در مدرسه، فناوری بذر مصنوعی، رازهای طراحی، اجرای طرح سمپاد مهارتی، چگونه می‌توان محتوای کتاب شیمی دوره دوم متوسطه شاخه فنی و حرفه ای و کاردانش را برای هنرجویان جذاب تر کرد و … را می‌خوانند.

همچنین هشتاد و سومین شماره فصلنامه آموزشی، تحلیلی و اطلاع‌رسانی رشد آموزش علوم اجتماعی (دوره بیست و سوم، پاییز ۱۳۹۹) از گروه فصلنامه‌های علوم انسانی رشد برای معلمان، دانشجو معلمان، دبیران علوم اجتماعی و کارشناسان وزارت آموزش و پرورش در ۴۸ صفحه منتشر شد.

در این شماره از رشد آموزش علوم اجتماعی مطالبی از جمله: جعبه سفید و آموزش دیجیتال، تغییر گفتمان آموزشی در عصر پساکرونا مدرسه همساز با زندگی نیست، فاصله تربیتی بین مدرسه و جامعه، پیش به سوی مطالعات اجتماعی زیست محیطی، شاخص جهانی منزلت اجتماعی معلم، آموزش سواد رسانه ای، غبار اخبار جعلی بر سپهر رسانه‌ای، سازمان اجتماعی کارآمد و … منتشر شده است.

فصلنامه رشد آموزش فنی و حرفه‌ای و کار دانش به سردبیری احمدرضا دوراندیش و فصلنامه رشد آموزش علوم اجتماعی به سردبیری فریبرز بیات و با نظارت دفتر انتشارات و فناوری آموزشی منتشر می‌شوند.

علاقه‌مندان جهت دریافت این مجلات می‌توانند از طریق لینک https://www.roshdmag.ir/u/22h مجلات فوق را دریافت کنند می‌باشد. (لینک آرشیو مجلات رشد از پاییز ۱۳۸۸ تا بهار ۱۳۹۹ فایل PDF تمام مجلات رشد در این بازه زمانی به صورت رایگان در سایت منتشر شده‌ است.)

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=303698

ثبت نظر

-