حرف‌های ایشان توهین به رای نمایندگان است

  • کد خبر : 303516
  • 12 آذر 1399 - 18:05
حرف‌های ایشان توهین به رای نمایندگان است

حرف‌های ایشان توهین به رای نمایندگان است

نماینده قم در مجلس، گفت: از روزی که من رییس فراکسیون ایثارگران شدم و آقای نوروزی نشد، ایشان در جمع نمایندگان یا تریبون مجلس علیه من صحبت می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در جلسه صحن علنی امروز (چهارشنبه ۱۲ آذر) مجلس شورای اسلامی احمد امیرآبادی فراهانی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در واکنش به تذکر نوروزی نماینده رباط کریم نسبت به عضویت وی در هیات رییسه مجلس در دوره های مختلف، در اخطاری با استناد به ماده ۷۵ قانون آئین نامه داخلی مجلس، گفت: متاسفانه آقای نوروزی در ۶ ماه اخیر دو بار از تریبون مجلس به بنده جفا کرده‌اند و آقای نیکزاد هر دو مرتبه شما رئیس بوده‌اید و ایشان وقتی برای تذکر دادن نداشت اما شما به وی وقت دادید.


وی افزود: آقای نوروزی در مجلس جدید به دنبال آن بود که رئیس فراکسیون ایثارگران مجلس شود، حال من ‌نمی‌خواستم که مسئولیت این فراکسیون را برعهده گیرم اما آقایان نماینده این مسئولیت را به گردن بنده انداخته‌اند اما از آن روز به بعد آقای نوروزی یا در جمع نمایندگان یا در تریبون مجلس برعلیه من صحبت می‌کند.


امیرآبادی با بیان اینکه حضور من در هیات رییسه با رای نمایندگان است، ابراز داشت: بنده در زمان آقای لاریجانی یا در این دوره هربار با رای نمایندگان عضو هیات رییسه شدم، این اظهارات آقای نوروزی توهین با رای نمایندگان است، ایشان به من می‌گوید «می روی و آن بالا می نشینی» مگر من می‌توانم خودسرانه در جایگاه هیات رییسه بنشینم؟


وی ادامه داد: آقای نوروزی شما برادر عزیز ما و آزاده و روحانی هستید، به خدا قبر و قیامتی وجود دارد، آیا من جلوی طرح ها را می‌گیرم، این مسئله چه ارتباطی با من دارد. شما طرحی را تدوین و ارائه کرده‌اید و آن اعلام وصول شده، وقتی طرحی در سیستم ثبت می‌شود، بنده آن را به آقای موسوی لارگانی ارجاع می‌دهم بنابراین اگر یک طرح هم اکنون در کارتابل بنده مانده باشد بنده حاضرم استعفا دهم.


وی گفت: البته طرح‌های یک فوریت و دوفوریت طبق نوبت بوده و آن هم رئیس جلسه باید به دبیر نشست دستور دهد تا یک فوریت و یا دوفوریت طرح را اعلام کند.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=303516

ثبت نظر

-