بیشترین تقاضا و بالاترین رشد قیمت در بورس امروز

  • کد خبر : 303186
  • 12 آذر 1399 - 14:07
بیشترین تقاضا و بالاترین رشد قیمت در بورس امروز

 

 

 

🔰 عرضه و تقاضای بازار سهام روز چهارشنبه؛


نیوز :در بورس، شرکت‌های مگسال و معدنی دماوند بیشترین رشد قیمت را داشتند و در فرابورس نیز شرکت‌ کشت و صنعت دشت خرمدره و شرکت بهمن لیزینگ بیشترین رشد قیمتی را داشتند.

به گزارش نیوز، در معاملات روز چهار‌شنبه بازار سهام، شاخص کل بورس ۲ هزار و ۶۹۳ واحد افت کرد و به رقم یک میلیون و ۴۷۰ هزار واحد رسید. اما شاخص کل هم‌وزن ۳ هزار و ۲۷۹ واحد بالا آمد و در رقم ۴۲۳ هزار و ۱۶۴ واحد ایستاد.

🔰 عرضه و تقاضای بورس

در پایان معاملات امروز، ارزش صف‌های خرید هزار و ۱۰۴ میلیارد تومان شد و ارزش صف‌های فروش به رقم ۴۳۵ میلیارد تومان کاهش یافت.

نمادهای های وب (زامیاد) و کگهر (معدنی و صنعتی گلگهر) بیشترین صف خرید را داشتند و بیشترین صف فروش به نمادهای پدرخش (شرکت درخشان ایران)، شپنا (پالایش نفت اصفهان) و قشیر (قند شیروان) تعلق داشت.

🔰 سهم‌های تاثیرگذار

در روزی که شاخص کل در پایان معاملات ۲ هزار واحد پایین‌تر از روز گذشته ایستاد، شرکت سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین (با نماد معاملاتی تاپیکو) و مخابرات ایران (با نماد معاملاتی اخابر) نمادهای سبزرنگ بازار بودند که بیشترین تاثیر را بر رشد شاخص بورس داشت. بانک ملت (با نماد معاملاتی وبملت) و شرکت گلگهر (با نماد معاملاتی کگل) نیز نمادهای قرمزرنگ روز چهارشنبه بودند که بیشترین تاثیر را بر افت شاخص داشتند.

🔰 بیشترین رشد قیمت

در بورس، شرکت‌های مگسال (با نماد معاملاتی زمگسا) و معدنی دماوند (با نماد کدما) بیشترین رشد قیمت را داشتند و در فرابورس نیز شرکت‌ کشت و صنعت دشت خرمدره (زدشت) و شرکت بهمن لیزینگ (ولبهمن) بیشترین رشد قیمتی را داشتند.

 

نقشه بورس


در نیوز بیشتر بخوانید:

 

 

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=303186

ثبت نظر

-