رفیعی دهکردی : مرحوم جعفری مصداق واقعی الگوی یک مربی در سازمان دانش آموزی بود

  • کد خبر : 302258
  • 12 آذر 1399 - 1:52
رفیعی دهکردی : مرحوم جعفری  مصداق واقعی الگوی یک مربی در سازمان دانش آموزی  بود

سه‌شنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۹ – ۱۷:۴۲

دکتر رفیعی

اهواز (پانا) – معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش خوزستان در آیین گرامیداشت مرحوم مجید جعفری از مدرسان و مربیان سازمان دانش آموزی گفت وی به مصداق واقعی الگوی یک مربی در سازمان بود و یادگار خوبی را عملاً از خودش بر جای گذاشت.

مهدی رفیعی دهکردی معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان خوزستان با حضور در مراسم یادبود مجید جعفری مربی سازمان دانش آموزی که امروز در محل سازمان دانش آموزی استان برگزار شد،ضمن عرض تسلیت رحلت جانسوز این معلم گفت:امروز مراسم یادبود مرحوم حاج مجید جعفری از مربیان عزیز و پرتلاش سازمان دانش آموزی را داشتیم به اتفاق همکاران عزیزم در سازمان دانش‌آموزی مراسم شایسته برای ایشان برگزار شد.
رفیعی افزود:تنها چیزی که می توانم راجع به این عزیز بگویم اینکه ایشان به مصداق واقعی الگوی یک مربی در سازمان بود و یادگار خوبی را عملاً از خودش بر جای گذاشت.
معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان خوزستان ضمن اشاره به اهداف سازمان دانش آموزی خاطرنشان کرد:ویژگی‌هایی که من از ایشان در ذهنم بجا مانده اینکه مرتب در برنامه‌ها با نظم انضباط دلسوزی علاقه به کار تعهد و عشق به کار مربیگری و معلمی اهتمام داشت و باور دارم که ‌این ها همه جزو اهداف اساسی سازمان دانش آموزی است.
او در ادامه اظهار کرد: این عزیز ایثارگر هم نمره قبولی در جبهه‌های حق علیه باطل و هم نمره بسیار بالای قبولی در عملکردشان در سازمان دانش آموزی را کسب کرده بود.
رفیعی دهکردی در پایان بیان کرد:از خداوند متعال برای ایشان مغفرت و برای بازماندگان ایشان آرزوی صبر می کنم و من به نوبه خودم و به نمایندگی از مدیرکل محترم آموزش و پرورش استان و شورای معاونین اداره کل آموزش و پرورش رحلت ایشان را صمیمانه تسلیت عرض می‌نمایم و برای بازماندگان علی الخصوص خانواده ایشان صبرو شکیبایی از درگاه احدیت مسئلت دارم و از مجموعه همکاران در سازمان دانش اموزی استان که این آیین گرامیداشت را برگزار کردند صمیمانه سپاسگزارم.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=302258

ثبت نظر

-