نیوز: عروس و داماد امریکایی که بخاطر شیوع کرونا برگزاری مراسم عروسی خود را لغو کرده بودند با تصمیمی تحسین برانگیز به سوژه رسانه ها تبدیل شدند.از شیوع ویروس مرگبار کرونا در جهان ۱۱ماه می‌گذرد. اولین بار این ویروس مرگبار در شهر ووهان چین گزارش داد.

با افزایش مرگ مشکوک تعدادی از شهروندان چینی سرانجام دولت این کشور پس از تحقیقات اولیه از شیوع ویروسی خطرناک با نام کرونا در این شهر خبر داد. این ویروس بلافاصله از مرز‌های چین گذشت و تاکنون در ۲۱۸ کشور جهان گزارش شده است.

اما در حالی که برخی از افراد با وجود شیوع ویروس مرگبار کرونا همچنان اصرار به برپایی جشن‌های خاص مانند جشن عروسی دارند اقدام تحسین برانگیز یک زوج جوان اهل ایلینوی آمریکا به سوژه رسانه‌ها تبدیل شد.

تصمیم سخاوتمندانه زوج جوان با لغو جشن عروسی خود

اقدام دیدنی یک زوج در روزهای کرونایی

«بیلی لِویس» و «امِلی باگ» هر دو ۳۰ ساله تصمیم گرفتند تا برپایی مراسم بهترین روز زندگی خود را لغو کنند. با این حال آن‌ها تصمیم گرفتند تا تمام ۵۰۰۰ دلاری را که برای برگزاری جشن عروسی خود در نظر گرفته بودند به یک سازمان غیرانتفاعی کمک نمایند.

در این عمل انساندوستانه این زوج خوشبخت، هزینه تهیه غذای ۲۰۰ هزار نفر از افراد نیازمندان از جمله بیماران مبتلا به ناتوانی ذهنی شدید را تامین کردند. در یکی از تصاویر منتشر شده پرسنل این سازمان غیرانتفاعی در حال آماده کردن بسته‌های غذایی برای نیازمندان دیده می‌شوند.


>>> بیشتر بدانید

اقدام متفاوت عروس و داماد سبزواری +عکس

 


تصمیم سخاوتمندانه زوج جوان با لغو جشن عروسی خود

تصمیم جالب عروس و داماد امریکایی به جای برگزاری مراسم عروسی

این در حالی بود که قرار بود مراسم عروسی این زوج جوان در تاریخ یکم اکتبر در تالار مجلل شیکاگو برگزار شود. سخاوت این زوج موجی از واکنش‌های مثبت کاربران را به همراه داشت و آن‌ها شرافت و انساندوستی این زوج جوان را مورد تمجید قرار دادند.

یکی از کاربران در کامنتی نوشت: «این زوج هم می‌توانستند تحت هر شرایطی عروسی خود را برپا کنند، اما نه تنها جان دیگران را به خطر نینداختند بلکه با تصمیم خود هزاران نفر را سیر کردند.» کاربر دیگری نوشت: «متفکرانه و سخاوتمندانه. قطعا یک داستان الهام بخش بود!» آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

نیوز

 


>>> خبر مرتبط:

بازداشت پدران عروس و داماد برگزار کننده جشن عروسی در چارمحال و بختیاری

عکس یادگاری عروس و داماد مصری با محمد صلاح

بازداشت چند زوج عروس و داماد