قیمت خودروهای پرتیراژ سایپا در بازار/ قیمت پراید ۱۱۱ افزایش یافت + جدول

  • کد خبر : 301517
  • 11 آذر 1399 - 17:05
قیمت خودروهای پرتیراژ سایپا در بازار/ قیمت پراید ۱۱۱ افزایش یافت + جدول

به گزارش نیوز؛ از جمله محصولات سایپا که دیروز در بازار مورد ارزیابی قرار گرفته اند می‌توان به «پراید ۱۱۱»، «پراید ۱۳۱»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا۲» و «ساینا» اشاره کرد. خودروهای که در میان پرتیراژها در بازار بیشترین تقاضا را به خود اختصاص داده اند و طی هفته های اخیر افت قیمت قابل توجهی را ثبت کرده اند.

رصد بازار نشان دهنده آن است پراید ۱۳۱ که پنج شنبه هفته گذشته سد قیمتی را شکست و قیمت آن به زیر ۱۰۰ میلیون تومان رسید، دیروز با قیمت ۹۷ میلیون تومان در بازار معامله شد و با این شرایط می توان گفت پس از افت قیمت در هفته گذشته روزهای اخیر را با ثبات سپری کرد. 

ثبات در بازار پراید ۱۳۱ درحالی دیروز  ثبت شده که قیمت مدل هاچ‌بک پراید یا همان «پراید ۱۱۱» نیز در بازار به ۱۲۵ میلیون تومان رسید و با این شرایط می توان گفت این خودرو پس از چند روز افت قیمت رشد قیمت داشته است. پنج شنبه هفته گذشته این خودرو با قیمت ۱۱۹ میلیون تومان در بازار قیمت خورده بود.

«تیبا صندوقدار» از دیگر محصولاتی است که طی دو هفته اخیر روند نزولی قیمت داشته، روندی که دیروز هم برای این خودرو ثبت شد و با افت قیمت چهار میلیون تومانی نسبت به پنج شنبه گذشته قیمت آن به ۱۱۶ میلیون تومان رسید.

«تیبا۲» معمولی دیگر محصول سایپا نیز با توجه به اینکه در رده خودروهای هاچ بک قرار دارد طرفدارن خاص خود را دارد، این خودرو دیروز هم افت قیمت داشت وبا قیمت ۱۲۶ میلیون تومانی در باز داد و ستد شد.

از سوی دیگر تیبا صندوقدار نیز دیروز روند نزولی قیمت داشته و نسبت به پنج شنبه گذشته با افت چهار میلیون تومانی در بازار با قیمت ۱۱۶ میلیون تومان خرید و فروش شد.

اما ساینا  که به لحاظ قیمتی و حتی فرمی هم تراز تیبا است نیز دیروز با قیمت ۱۳۵ میلیون تومان در بازار معامله شد. 

سااااااایپا

 

 

 

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=301517

ثبت نظر

-