برتری تیم ذخیره های پرسپولیس مقابل حریف دسته دومی در بازی دوستانه

  • کد خبر : 301321
  • 11 آذر 1399 - 15:19
برتری تیم ذخیره های پرسپولیس مقابل حریف دسته دومی در بازی  دوستانه

به گزارش خبرنگار ورزشی نیوز، تیم فوتبال پرسپولیس که روز گذشته در هفته چهارم لیگ برتر با نتیجه سه بر صفر شهرخودرو را شکست داد، از ساعت ۱۲ امروز در دیداری دوستانه با استفاده نفرات ذخیره خود در ورزشگاه غدیر به مصاف تیم دسته دومی ویستا توربین رفت و در پایان با نتیجه دو بر یک حریف را شکست داد.

*مهدی عبدی و سعید حسین پور در این بازی برای سرخ پوشان موفق به گلزنی شدند.

بوژیدار رادوشوویچ، احسان حسینی، محمد خارکش، سینا مهدوی، سعید حسین پور، محمد شریفی، کمال کامیابی نیا، علی شجاعی، مهدی مهدی خانی، وحید امیری، مهدی عبدی نفراتی بودند که در این مسابقه در ترکیب اصلی پرسپولیس قرار گرفتند.

*بازیکنان و کادرفنی پرسپولیس قبل از شروع این دیدار خوش و بش گرمی با فرشاد پیوس، سرمربی پرسپولیسی حریف داشتند.

*پیوس در گفت و گو با یحیی گل محمدی و افشین پیروانی به سرمربی سرخ پوشان گفت: یحیی جان خیلی برای تیم زحمت کشیدی. بازی روز گذشته هم عالی بود و لذت بردیم. خودت هم می دانی. آرزموی موفقیت برای تان دارم و صد در صد قهرمان می شوید و همه را خوشحال می کنید.

*در این لحظه پیروانی هم به پیشکسوت پرسپولیس گفت: آقا فرشاد شما کاپیتان همه هستی.

*سرمربی تیم ویستا توربین همچنین در زمان خوش و بش با مهدی عبدی گفت: مطمئنم گل میزنی. هواداران را رها کن و فقط بازی خودت را بکن.

*علی دوستی مهر، سرمربی سابق تیم ملی نوجوانان هم که در مجموعه ورزشی غدیر فعالیت دارد نظاره گر این مسابقه بود و با کادرفنی دو تیم صحبت کرد.

 

 

 

 

انتهای پیام/


لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=301321

برچسب ها

ثبت نظر

-