تراورس به راه‌آهن واگذار شد

  • کد خبر : 301311
  • 11 آذر 1399 - 15:13
تراورس به راه‌آهن واگذار شد

تراورس به راه‌آهن واگذار شد

شرکت خدمات مهندسی خط و ابنیه فنی راه‌آهن (تراورس) با بیش از شش هزار کارگر از بخش خصوصی به شرکت راه‌آهن بازگردانده شد.

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام نصرالله پژمانفر (رئیس کمیسیون اصل نود مجلس) با اعلام این خبر به سایر رسانه‌ها گفته است: با پیگیری‌های چند ساله اینجانب شرکت تراورس که در زمان وزارت عباس آخوندی در وزارت راه به بخش خصوصی واگذار شده بود، اخیرا با رأی دادگاه به شرکت راه‌آهن بازگردانده شد.


وی افزود: شرکت تراورس وظیفه مراقبت و حفظ و نگهداری خطوط ریلی کشور را برعهده دارد و این وظیفه یک وظیفه حاکمیتی است و اصلاً نباید به بخش خصوصی واگذار شود.


نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی داشت: در طول مدتی که شرکت تراورس به بخش خصوصی واگذار شده بود کارگران این شرکت از سوی جریانات مختلف تحت فشار بودند تا در رفت و آمد قطارها در خطوط ریلی کشور اخلال ایجاد کنند، اما کارگران این شرکت با وجود آنکه حق و حقوقشان هم ضایع می‌شد، به هیچ وجه تحت تأثیر فشارهای جریانات مختلف قرار نگرفتند.


پژمانفر با بیا ن اینکه کارگران شرکت تراورس همواره به دنبال احقاق حقوقشان از طریق قانونی بودند، اظهار داشت: با پیگیری‌های انجام شده طی سال‌های گذشته و با همکاری خوبی که مدیرعامل فعلی راه‌آهن (آقای رسولی) داشت، نهایتا با رأی دادگاه شرکت تراورس به بخش دولتی (شرکت راه‌آهن) بازگردانده شد.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=301311

برچسب ها

ثبت نظر

-