قصد دشمن با ترور شخصیت های برجسته جلوگیری از پیشرفت کشور است

  • کد خبر : 301230
  • 11 آذر 1399 - 14:31
قصد دشمن با ترور شخصیت های برجسته جلوگیری از پیشرفت کشور است

 

 

قصد دشمن با ترور شخصیت های برجسته جلوگیری از پیشرفت کشور است

نیوز: به گزارش نیوز از پایگاه خبری پلیس، سردار حبیب اله جان نثاری روز سه شنبه در جریان بازدید از آموزشگاه علمی تخصصی شهید ورکش ناجا  ضمن عرض تبریک و تسلیت به مناسبت شهادت دانشمند فرهیخته کشور شهید محسن فخری‌زاده افزود: امروز دشمنان توان همه جانبه نیروهای مسلح و انسجام و یکپارچگی ملت ایران را نشانه گرفته اند.

وی ادامه داد: در آموزشگاه تخصصی ورکش در کنار آموزش های علمی و ارتقاءروحیه معنوی و جهادی، برای حضور موفق در عرصه مأموریت ها آماده می شویم تا به نحو مطلوب به این نظام مقدس و اسلام خدمت کنیم.

جان نثاری افزود: باید در برابر توطئه های دشمنان آگاه و هوشیار باشید چراکه دشمن با هر ابزار و موقعیتی در صدد ضربه زدن است.

معاون تربیت و آموزش ناجا گفت: امروز در حوزه آموزش، فراگیران بسیاری داریم و هدف ما خدمت رسانی مطلوب به مردم است از این رو با حمایت های فرمانده نیروی انتظامی و هیئت رئیسه ناجا تمامی ظرفیت ها را برای راه اندازی این آموزشگاه به کار گرفته ایم و امیدواریم که به نتایج مطلوبی نیز برسیم.

به گزارش نیوز، تروریستهای بیگانه عصر جمعه- هفتم آذرماه- با کمین در مسیر خودروی. حامل محسن فخری‌زاده رییس سازمان پژوهش و نوآوری  وزارت دفاع در بلوار مصطفی. خمینی شهر آبسرد دماوند، در عملیاتی انتحاری. و مسلحانه، دانشمند هسته‌ای کشورمان را به شهادت رساندند.

به گفته وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در جریان. این حمله تروریستی ابتدا خودرو حامل فخری زاده مورد حمله واقع گرفت. و بعد یک خودرو نیسان در ۱۵ متری وی منفجر شد. در اثر این تیراندازی‌ و انفجار، فخری زاده به شدت مجروح و به بیمارستان منتقل شد. ولی با توجه به شدت جراحات وارده در بیمارستان به شهادت می‌رسد.

 

همچنین بخوانید:

 

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=301230

ثبت نظر

-