تجهیز آشپزخانه با محصولات اخوان

  • کد خبر : 300471
  • 11 آذر 1399 - 4:37
تجهیز آشپزخانه با محصولات اخوان

تجهیز آشپزخانه با محصولات اخوان

اخوان نام برند مطرح در تولید تجهیزات آشپزخانه است.تولیدات این کمپانی بزرگ شامل انواع سینک ظرفشویی،گاز رومیزی، فر توکار، هود آشپزخانه و شیرآلات بهداشتی می‌باشد.

اخوان نام برند مطرح در تولید تجهیزات آشپزخانه است.تولیدات این کمپانی بزرگ شامل انواع سینک ظرفشویی،گاز رومیزی، فر توکار، هود آشپزخانه و شیرآلات بهداشتی می‌باشد.


این مجموعه با سابقه بیش از ۴۰ سال تولید با بهره گیری از ماشین آلات مدرن روز دنیا، دانش مهندسین مجرب ایرانی و استاندارد های روز ارپا اقدام به تولید این محصولات با بالاترین کیفیت ممکن را کرده است.




گاز رومیزی اخوان از پرفروش ترین محصولات در میان رقبای ایرانی است.گاز اخوان با بهترین قطعات و طراحی به بازار عرضه شده و در دو دسته قطعه ایرانی و قطعه ایتالیایی در بازار موجود است.


2222222222222222222


تنوع اجاق گاز اخوان علاوه بر قطعات در نمای ظاهری محصول که شامل گاز استیل،گاز شیشه ای و گاز استیل شیشه بوده نیز می باشد.


رده بندی گاز اخوان به ترتیب کیفیت به شرح زیر می باشند.


گاز سری ونوس اخوان


گاز سری HE اخوان


گاز سری اورانوس اخوان


گاز سری گیتا اخوان


 


از خصوصیت مهم گاز اخوان می توان به راندمان و بهره وری بالا شعله ها،طراحی چشم نواز و بی نظیر،قیمت های رقابتی،بیشترین تنوع و … اشاره کرد.




سینک ظرفشویی یکی از پر مصرف ترین محصولات در سبد کالایی آشپزخانه هاست.از این رو شرکت های زیادی اقدام به فروش این محصول کاربردی کرده اند.


نکته حائز اهمیت این است که تولید سینک فرآیندی سخت است و کمتر شرکتی اقدام به تولید این محصول می کند و عمدتا آنها از کمپانی های بزرگ برای تکمیل کردن سبد کالایی خود استفاده می کنند.


3333333333333


سینک اخوان مهمترین و استراتژیک ترین محصول در سبد تجهیزات اخوان است. سینک ظرفشویی اخوان با مجهز ترین و به روز ترین دستگاه های پرس و پولیش و با بالاترین کیفیت ورق فولاد در تنوع خاصی تولید و به بازار عرضه می شود.


سینک ظرفشویی اخوان در سه دسته بندی زیر تولید شده است.


  • سینک ظرفشویی توکار اخوان
  • سینک ظرفشویی روکار اخوان
  • سینک ظرفشویی زیر کورینی اخوان


از خصوصیت مهم سینک های اخوان می توان به ضخامت ورق بالا،مقاومت در برابر شرایط محیطی،ضد خط و ضد خش بودن،طرح بندی در نوع لگن ، عمق بالای سینک ها و قیمت های رقابتی اشاره کرد.


هود اخوان


هود آشپزخانه اخوان محصولی دیگر از اخوان می باشد که در چند سال اخیر با تنوعی که در بازار ایجاد کرده خواهان زیادی را به دست آورده است.


وظیفه هود در آشپزخانه ها علاوه بر تصفیه هوا و جذب بو و دود زیباسازی محیط نیز می باشد.


444444444444444444


هود اخوان دارای چهار دسته بندی مختلف می باشد


  • هود مورب اخوان
  • هود شومینه ای اخوان
  • هود زیر کابینتی اخوان
  • هود مخفی اخوان


از خصوصیت مهم هودهای اخوان می توان به فیلترهای قوی در جذب مواد که از جنس آلومینیوم چند لایه بوده،موتور قدرتمند دارای توربو با ۴ دور قوی و آب بندی و بدنه فلزی با قابلیت سایلنت،سنسور بو و دود که هود را به محض انتشار هر نوع بو و دود روشن کرده و از همه مهمتر طراحی بی نظیر و تنوع می باشند.


فر آشپزخانه اخوان


فر توکار یکی از کالاهای لوکس و دارای اولویت کمتر به نسبت دیگر محصولات در اشپزخانه محسوب می شود.


در چند سال اخیر که مردم به دلایل مختلف کمتر به رستوران ها و فروشگاه ها می روند. کارخانه ها رو به تولید این محصول آورده اند.


5555555555


اخوان که همواره پیشرو در تولید تجهیزات بوده به سرعت سعی در رفع نیاز بازار کرده و محصولات خود را روانه بازار کرد.


فر اخوان به عنوان اولین تولید کننده تمام ایرانی در سه مدل کارکرد اقدام به تولید فر کرده است که به شرح زیر می باشد.


  • فر توکار برقی اخوان
  • فر توکار گاز و برق اخوان
  • فر توکار گازی اخوان


از مهمترین ویژگی های فر توکار اخوان می توان به طراحی پیشرفته،تنوع در نمای ظاهری،قیمت های رقابتی با سایر برندها،عملکردهای دوگانه،تکنولوژی پیشرفته در تولید و …اشاره کرد.


فر اخوان دارای پنل کنترل دیجیتال،ریل های تلسکوپی و شلف،سینی عمیق و توری های متفاوت،موتور جوجه گردان،فن کانوکشن و خنک کننده بدنه فر،المنت های ۴ گانه و شعله پخش کن گازی قدرتمند است که تجربه یک پخت عالی را در اختیار مصرف کننده قرار می دهد.


خرید اینترنتی محصولات از نمایندگی رسمی اخوان


امروزه در بازار و فضای اینترنت سایت ها و فروشگاه های زیادی اقدام به فروش محصولات شرکت کرده اند که متاسفانه مشکلاتی را برای مصرف کنندگان و شرکت بوجود آورده اند.


نداشتن اصالت کالا،اخذ هزینه های جانبی دیگر،عدم ارائه گارانتی معتبر،قیمت بیشتر ، سود گزاف تر،عدم تعهد نسبت به مشتری همه جز مواردی بوده که باعث شده تا خانه اخوان اقدام به راه اندازی سایت مستقیم فوش محصولات خود کند.


تا از این رو محصولات را به صورت مستقیم و بی واسطه و با بهترین قیمت به دست مشتریان برساند.آدرس اینترنتی سایت فروش شرکت https://akhavanhome.com می باشد

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=300471

ثبت نظر

-