ماشین سازی ؛ ماشین سازی با ۱ امتیاز از ۴ بازی قعرنشین جدول لیگ بیستم

  • کد خبر : 300416
  • 11 آذر 1399 - 3:32
ماشین سازی ؛ ماشین سازی با ۱ امتیاز از ۴ بازی قعرنشین جدول لیگ بیستم
ماشین سازی

شاگردان بیاتلو در چهارمین دیدار خود در لیگ برتر متحمل سومین شکست فصل شدند تا وضعیت این تیم خطرناک شود.

خبرگزاری فوتبال ایران نیوز دات کام :

ماشین سازی نتوانست از امتیاز میزبانی استفاده کند و در دیدار سخت و دشوار با تک گلی که احمدرضا زنده روح از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند، مغلوب قلعه نویی و شاگردانش در گل گهر سیرجان شد.

در این بازی هر چند ماشین سازی کار را خوب شروع کرد و مهدی مومنی در دقیقه ۱۴ در مصافی تک به تک با علیرضا حقیقی می توانست دروازه گل گهر را باز کند اما در ادامه این شاگردان قلعه نویی بودند که سوار بر بازی شدند و به پیروزی رسیدند.

ماشین سازی که در ۴ دیدار قبلی خود تنها یک بار موفق به گلزنی شده است، اکنون با همان تک امتیازی که در هفته دوم در مقابل ذوب آهن به دست آورد، در انتهای جدول جا خشک کرده است.

آلومینیوم اراک با تساوی که کسب کرد، ۲ امتیازی شد و مس رفسنجان نیز فردا این فرصت را خواهد داشت تا خودش را از انتهای جدول جدا کند ولی وضعیت شاگردان بیاتلو در ماشین سازی خوب به نظر نمی رسد.

ماشین سازی هفته آینده باید به اراک سفر کند تا در دیداری حساس به مصاف آلومینیوم برود. برنده این دیدار می تواند تا حدودی از قعر جدول فاصله گرفته و برای برگزاری ادامه بازی های لیگ بیستم، به آرامش نسبی برسد.

وحید بیاتلو سرمربی جوان ماشین سازان که شروعی جنجالی و پرحاشیه مبنی بر اتهام زنی به زهره هراتیان و سرمربی پیشین ماشین سازی هومن افاضلی داشت، حالا تیمش در قعر جدول قرار گرفته است. سر و صداها و جنجال هایی که انگار به کار نیامده و تا اینجای فصل چیز خاصی از خودش و تیمش ندیده ایم. برخی از هواداران ماشین سازی معتقدند که بهتر است بیاتلو به جای تمرکز بر روی حواشی، بیشتر پیگیر کارهای فنی تیمش باشد.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=300416

برچسب ها

ثبت نظر

-