معرفی اتومبیل‌های ویژه شرکت رولز رویس

  • کد خبر : 300397
  • 11 آذر 1399 - 3:05
معرفی  اتومبیل‌های ویژه شرکت رولز رویس

مدل‌های جدید خودروهای Wraith، Dawn و Cullinan معرفی شدند. در ادامه تصاویری از سه اتومبیل فوق‌العاده شرکت رولز رویس آمده است.

تمامی طرفداران درجه یک  شرکت رولز رویس  می‌دانند که اتومبیل‌های این مجموعه در لاس‌وگاس به مراتب دیده می‌شوند. علت آن این است که رولز رویس خودروها را در کارخانه‌های خود رنگ‌آمیزی نمی‌کند و آن‌ها را به متخصصان دیگر می‌سپارد تا به صورت ویژه به اتومبیل‌ها رسیدگی کنند.

به تازگی این مجموعه تصاویری از سه اتومبیل فوق‌العاده خود به نمایش گذاشته تا رنگ‌آمیزی جذاب آن‌ها را به طرفداران نشان دهد. این مجموعه برای تصویربرداری‌های خود از طراحی محیط با لامپ‌های نئونی برخوردار شده که زیبایی خودروها را بیشتر کرده‌اند. مدل‌های به نمایش درآمده نیز از نمونه‌های Wraith، Dawn و Cullinan هستند.

خریدارانی که این تصاویر را می‌بینند می‌توانند مدل سبز رنگ Wraith، نمونه قرمز Dawn و یا مدل آبی Cullinan را خریداری کنند. دو اتومبیل اول از چرم‌های خاکستری برخوردارند و نمونه آخری نیز با طراحی داخلی سفید رنگ عرضه می‌شود. گفتنی است؛ رنگ سبز از نوعی قورباغه درختی در استرالیا الهام گرفته شده در حالی که رنگ قرمز برگرفته از گلی در هاوایی به نام Ohi است. شرکت رولز رویس همچنین رنگ آبی را از نوعی پروانه در جنوب آمریکا الهام گرفته است.

مشخصات فنی اتومبیل‌های ویژه شرکت رولز رویس

مشخصات فنی اتومبیل‌های ویژه شرکت رولز رویس

از نظر مشخصات فنی، مدل Cullinan با موتور ۶.۷ لیتری توربوشارژ دوقلو وارد بازار شده که ۶۰۰ اسب بخار و گشتاور ۶۶۴ پوند بر فیت را در اختیار خریدار خود قرار می‌دهد. در ادامه هر دو مدل شگفت‌انگیز Dawn و Wraith از موتور توربوشارژ دوقلو ۶.۶ لیتری استفاده می‌کنند که نمونه‌ای ۱۲ سیلندری است. این موتور می‌تواند گشتاوری ۶۶۴ پوند بر فیتی را با ۵۹۳ اسب بخار به خریدار خود ارائه دهد. متاسفانه قیمت مدل‌های ویژه شرکت رولز رویس مشخص نشده است اما انتظار می‌رود این شرکت انگلیسی به زودی اطلاعات مورد نظر را به طرفداران خود ارائه دهد.

گفتنی است؛ اتومبیل‌های جدید با رنگ‌های خاص از نمونه‌های ویژه به حساب می‌آیند و با  مدل‌های معرفی شده در گذشته تفاوت دارند.

مشخصات فنی اتومبیل‌های ویژه شرکت رولز رویس

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=300397

ثبت نظر

-