لیگ برتر والیبال بانوان| اعتراض شدید ذوب‌آهن به داوری/صادقی: داوری به برد پیکان کمک کرد

  • کد خبر : 300392
  • 11 آذر 1399 - 2:57
لیگ برتر والیبال بانوان| اعتراض شدید ذوب‌آهن به داوری/صادقی: داوری به برد پیکان کمک کرد

به گزارش خبرنگار ورزشی نیوز، تیم والیبال بانوان ذوب آهن در آخرین بازی خود در هفته نخست لیگ برتر مقابل پیکان ۳ بر یک شکست خورد.

فریبا صادقی سرمربی ذوب‌آهن بعد از این بازی اظهار داشت: در طول چند روز گذشته دو بازی سبک را انجام داده بودیم که متاسفانه امروز با نداشتن دو بازیکن موثر به خاطر کرونا با ترکیب دیگری بازی کردیم.

وی افزود: ۶ بازیکن داخل زمین پیکان از بازیکنان باتجربه و ملی پوش ایران هستند، پیکان خیلی خوب کار کرد اما متاسفانه داوری هم به آنها کمک کرد. با توجه به این که داور اول و دوم هر دو از تهران هستند عجیب است که فرصت به داور شهرستانی در این گونه مسابقات داده نمی‌شود. نمی دانم چرا فکر می‌کنند که داور شهرستانی به نفع تیم خود سود می‌زند اما داور تهران این کار را نمی‌کند. متاسفانه این موضوع سال‌ها دامن‌گیر تیم‌های شهرستانی است.

صادقی خاطرنشان کرد: با اینکه در زمین میزبانی خوب تمرین کرده بودیم تا نتیجه لازم را بگیریم اما متاسفانه به دلیل نداشتن دو بازیکن فیکس و همینطور اشتباه دو داور در پوئن‌های حساس بازی را واگذار کردیم. در مجموع بازی خوبی بود مطمئن هستم در بازی برگشت جبران می‌کنیم.

سرمربی ذوب‌آهن با اشاره به شرایط روحی تیمش، یادآور شد: ۲ بازیکن ما برمی‌گردند و ما مطمئناً می‌توانیم با شرایط مطلوب‌تری بازی کنیم. من به عنوان یک مربی که سالها در لیگ برتر حضور داشته و شاهد خیلی از رقابت‌ها بوده‌ام هیچ وقت تا به حال باخت را گردن داور نینداخته‌ام چرا که اعتقاد دارم تیم آنقدر باید خوب کار کند تا داور نتواند به تیم مسلط شود اما در بازی‌هایی که هم سطح است در پوئن‌های حساس یک سوت نامناسب و خطای داور می‌تواند تیم را از نظر روحی روانی به هم بریزد.

وی گفت: این اتفاق امروز برای ما رخ داد وگرنه من نمی‌گویم باخت ما تقصیر داور است اما به خاطر شرایط بدی که بر تیم حاکم شد این موضوع تقصیر داور است و من اعتراض خود را به فدراسیون والیبال می‌گویم.

انتهای پیام/


لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=300392

برچسب ها

ثبت نظر

-