انهدام باند سارقان احشام

  • کد خبر : 300123
  • 10 آذر 1399 - 22:37
انهدام باند سارقان احشام
به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین و به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، سرهنگ حسن دشتستانی افزود: در پی وقوع سرقت‌های متعدد احشام از ابتدای سال ۹۸ در شهرستان درمیان و ایجاد جو نا امنی و نارضایتی بین مردم، دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

انهدام باند سارقان احشام

وی اظهار داشت: ماموارن پلیس آگاهی شهرستان درمیان با انجام اقدامات فنی و پلیسی و آثار به جا مانده از صحنه‌های سرقت توانستند سارقان را شناسایی و در یک عملیات ضربتی آنها را دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی درمیان گفت: متهمان دستگیر شده در اظهارات خود به ۱۹ فقره سرقت احشام به ارزش ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال اعتراف کردند و در پایان این سه متهم به همراه پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی به دامداران توصیه کرد: با توجه به نزدیک شدن به فصل سرما و نگهداری گوسفندان در داخل اسطبل‌ها نسبت به مقاوم‌سازی و حفاظت فیزیکی محل نگهداری دام‌ها اقدام کنند تا شاهد این گونه سرقت‌ها نباشیم.

کشف ۱۷ راس گوسفند قاچاق در نهبندان

فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان هم از کشف ۱۷ راس گوسفند قاچاق در بازرسی از سواری پژو در این شهرستان مرزی خبر داد.

سرهنگ احسان رحیمی اظهار داشت: ماموران انتظامی نهبندان با انجام اقدامات اطلاعاتی، از اخباری مبنی بر قاچاق گوسفند در این شهرستان مطلع شدند لذا موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی گفت: ماموران هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای فرعی شهرستان نهبندان یک سواری پژو ۴۰۵ را مشاهده و پس از شناسایی آن را متوقف کردند که در بازرسی از خودرو ۱۷ راس گوسفند فاقد مجوز بهداشت و دامپزشکی کشف و بنا بر نظریه کارشناسان ارزش ریالی کالای مکشوفه ۲۵۰ میلیون ریال برآورد شد.

وی با بیان اینکه خودرو توقیف و یک متهم دستگیر که به همراه پرونده به مراجع قضایی معرفی شد تصریح کرد: با هر گونه حمل و جابه‌جایی یا توزیع کالای قاچاق با شدت هرچه تمام برخورد کرده و از شهروندان درخواست می‌شود در صورت مشاهده این گونه موارد، مراتب را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=300123

برچسب ها

ثبت نظر

-