۸ استان متاثر از سیل و آبگرفتگی ؛ امدادرسانی ادامه دارد

  • کد خبر : 298999
  • 10 آذر 1399 - 9:55

 

 

 

امدادرسانی - سیل و آبگرفتگی

 

 

نیوز: تهران (پانا) – معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از امدادرسانی به یک هزار و ۹۱۲ نفر در ۸ استان متاثر از سیل و آبگرفتگی ۷۲ ساعت گذشته خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر، محمد باقر محمدی با اشاره به گزارش خدمات امداد و نجات در سیل و آبگرفتگی ٧٢ ساعت گذشته، گفت: ٨استان ایلام، بوشهر، خوزستان، فارس، قزوین، کهگیلویه و بویراحمد، گلستان و لرستان متاثر از سیل و آبگرفتگی بوده است.

وی با بیان اینکه امدادگران و نجاتگران هلال احمر به ساکنان ۵١شهر، روستا و مناطق عشایرنشین امدادرسانی کردند، افزود: ۷۵ تیم عملیاتی متشکل از ۳۱۵ امدادگر و نجاتگر به یک هزار و ۹۱۲ نفر امدادرسانی کرده و با نجات جان ۷ نفر، آن ها را به مناطق امن منتقل کردند.

معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر به اسکان اضطراری۲۶۳ نفر با برپایی ۶۰ دستگاه چادر اشاره کرد و افزود: ۳ نفر هم که در سیل و آبگرفتگی مصدوم شده بودند از سوی عوامل امداد و نجات جمعیت هلال احمر به بیمارستان منتقل شدند.

به گفته وی،۵۳ واحد مسکونی از آب تخلیه شد و یک هزار و ۶۳ تخته پتو،۵۲۵ تخته موکت،۲ هزار و ۷۵۲ کیلوگرم نایلون، ۳۲۳ ست شست و شو،۲۹۱ بسته غذایی، ۲ هزار و ۱۱ قوطی انواع کنسرو،یک هزار و ۲۰۵ کیلوگرم برنج،۳۸۶ کیلوگرم قند و شکر، ۱۷۰ کیلوگرم حبوبات، ۱۱۹ کیلوگرم روغن و ۱۴۷ شعله والوور میان متاثران توزیع شده است و عملیات امداد رسانی به سیل زدگان در استان های خوزستان، بوشهر، ایلام و کهگیلویه و بویراحمد ادامه دارد.

 

>>> خبر مرتبط:

 

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=298999

ثبت نظر

-