دومین جلسه مجازی معلمان تربیت بدنی منطقه۱۷ در فضای شاد برگزار شد

  • کد خبر : 298573
  • 10 آذر 1399 - 3:34
دومین جلسه  مجازی معلمان تربیت بدنی منطقه۱۷ در فضای شاد برگزار شد

یکشنبه ۹ آذر ۱۳۹۹ – ۲۱:۰۲

آموزش و پرورش منطقه 17

تهران(پانا)- دومین جلسه مجازی معلمان تربیت بدنی در بستر شاد با حضور مصطفی عرب، کارشناس مسئول تربیت بدنی و رهام، سرگروه آموزشی درس تربیت بدنی منطقه در بستر فضای مجازی شاد برگزار شد.

مصطفی عرب گفت: شیوع ویروس کرونا سبب ایجاد تغییرات گسترده‌ای در شیوه زندگی و حوزه‌های مختلف شده و حوزه آموزش و پرورش نیز با این بیماری دست و پنجه نرم می‌کنند؛ از آنجا که تعطیلی مدارس و ماندن دانش‌آموزان در خانه با هدف کمک به قطع زنجیره انتقال بیماری، خطراتی هم‌چون کم‌تحرکی، عدم فعالیت بدنی، چاقی و بی‌انگیزگی آنها را تهدید کرده، بی‌شک نیاز است فعالیت‌های بدنی به‌دلیل تأثیرات مثبت آن بر سلامت جسمانی، روانی و ارتقاء سیستم ایمنی، مورد توجه بیشتر معلمان تربیت بدنی قرار بگیرد. در غیراین‌صورت سبب بروز مشکلاتی به‌مراتب سخت‌تر و بغرنج‌تر هم‌چون افسردگی، بلوغ زود‌رس، استرس و اضطراب در میان آنان را به‌دنبال دارد.
عرب دراین جلسه در مورد روند اجرا و ارزشیابی درس تربیت بدنی در دوره های مختلف تحصیلی و اجرای طرح کوچ به طور مفصل توضیحاتی را مطرح کرد. همچنین از اهمیت اجرا و ارزشیابی درس تربیت بدنی با توجه به شیوع ویروس کرونا بازدید مجازی از کلاسهای تربیت بدنی توسط ناظران منطقه واستان بازدیدهای حضوری از مدارس در راستای چگونگی فعالیتهای مدارس در بخشهای مختلف بویژه تربیت بدنی و فعالیتهای فوق برنامه مدارس نکاتی بیان کردند.
در پایان همکاران سوالات و نقطه نظرات خود را مطرح کردند.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=298573

ثبت نظر

-