استقلال ؛ مهدی امیرآبادای : نمی دانم وزیر ورزش چه زمانی قصد تعیین مدیرعامل برای استقلال دارد

  • کد خبر : 298400
  • 10 آذر 1399 - 1:02
استقلال ؛ مهدی امیرآبادای : نمی دانم وزیر ورزش چه زمانی قصد تعیین مدیرعامل برای استقلال دارد

 

 

امیرآبادی ؛ استقلال

 

نیوز: بازیکن پیشین استقلال با کنایه به تفاوت شرایط پرسپولیس و استقلال که یکی مدیرعامل دارد و دیگری ندارد می‌گوید که وزیر ورزش باید هر چه زودتر مدیرعامل استقلال را تعیین کند تا این تیم از بلاتکلیفی خارج شود.

خبرگزاری فوتبال ایران نیوز دات کام :

استقلال با کسب ۶ امتیاز از ۲ بازی در رده دوم جدول قرار دارد. هواداران این تیم امید زیادی دارند تا شاگردان فکری پس از سالها بتوانند به مقام قهرمانی لیگ برتر برسند. پیشکسوت باشگاه استقلال نیز می گوید باید سایر پیشکسوت ها در راستای موفقیت این تیم مصاحبه کنند.

 

انتقاد استقلال از برنامه سازمان لیگ - نیوز

 

مهدی امیرآبادی بازیکن سالهای نه چندان دور استقلال در مورد شرایط کلی استقلال تا پایان هفته سوم گفت:

خدا رو شکر همه چیز خوب بوده بجز هفته دوم که یک سری حواشی پیش آمد که آن هم به دلیل کم تجربگی مدیران ناکاربلد بودند که این اتفاقات در رسانه ملی رخ داد. ولی آقای فکری و کادر تمام استقلالیشان باید از حواشی دوری کنند و به فکر تیم و نفرات باشند.

وی ادامه داد:

خدا را شکر تک تک نفرات امسال بازیکنان خوبی هستند. تمام کسانی که به استقلال آمده اند باید بدانند پیراهن چه تیمی را پوشیده اند و ان شالله بتوانند پس از ۳ ، ۴ سالی که استقلال نفس راحتی نکشیده، امسال بتوانند بدون دغدغه با جمع کردن ۳ امتیازهای اوایل فصل به هدفشان برسند و به بازی های بعدی موکول نکنند.

او گفت:

تک تک بازیها برای خودش بازی مهمی است و هیچ تیم ضعیفی نیست که در برابر استقلال بازی کند. چرا که همه تیم های لیگ برتر به دلیل پخش زنده مسابقاتشان در برابر استقلال، سعی می کنند خودی نشان دهند. الآن آقای فکری باید آرامش به تیم تزریق کنند.

امیرآبادی در ادامه با انتقاد از عملکرد وزیرورزش گفت:

من نمی دانم وزیر ورزش چه زمانی قصد دارند برای استقلال مدیرعامل تعیین کنند تا این تیم آرامش داشته باشد؟ در کجای دنیا وزیر به اعضای هیئت مدیره می گوید خودتان از بین خودتان مدیرعامل انتخاب کنید؟ بازیکنان و کادرفنی باید کار خودشان را انجام دهند و با نتیجه گرفتن می توان جواب تمام اعتمادها را دارد.

وی درمورد بازی با پیکان نیز گفت:

بازی سختی است. تیم پیکان یک تیم ریشه داری است که بجز یکی دو سال در لیگ برتر حضور داشته است. بازیکنان خوبی را در اختیار دارد. حتی بازیکنان پایه این تیم بازیکنان خوبی هستند. تمام بازیکنانی که رشد می کنند به تیم بزرگسالان انتقال داده می شوند.

او ادامه داد:

پیکان تیمی است که همه بازیکنان آن قصد دارند در برابر استقلال، خودی نشان دهند بخصوص شاهین طاهرخانی که از استقلال به این تیم آمد و انگیزه زیادی دارد. هیچ تیمی نباید جلودار استقلال باشد. امیدوارم موتور گلزنی قایدی و دیاباته نیز روشن شود.

پیشکسوت استقلال در مورد بالا رفتن توقعات از استقلال به دلیل خریدهای ابتدای فصلش گفت:

ان شالله که همه پیشکسوت ها باید برای پیشرفت استقلال مصاحبه کنند و اگر هم انتقادی از آقای فکری می شود باید ایشان برای کمک به تیم انتقادپذیر باشند. چه آقای فکری و کمک هایشان باید به تیم کمک کنند. سرمربی جاهایی نمی تواند تصمیم بگیرد و کمک مربی ها باید در آن شرایط سخت سرمربی را همراهی کنند.

امیرآبادی در مورد انتقادها از کمک مربی های فکری بخصوص در بازی با فولاد می شود، پاسخ داد:

خود آقایان مرفاوی و مظلومی سرمربی استقلال بودند و باید در جاهایی به تیم کمک کنند و این اتفاق نیز رخ می دهد. آقایان برهانی و عمران زاده تجربه کمی دارند ولی یواش یواش راه می افتند و به آقای فکری کمک می کنند. چون که جوان هستند از آنها انتقاد می شود؟ نباید از حضور برهانی و عمران زاده انتقاد شود و آنها نیز باید تجربه کسب کنند.

 

در نیوز بیشتر بخوانید: »»

 

 

 

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=298400

ثبت نظر

-