راه روشن و گام پرامید «محسن فخری‌زاده» امتداد خواهد داشت

  • کد خبر : 298328
  • 10 آذر 1399 - 0:03

پیام انجمن صنفی مدیران رسانه ایران به مناسبت درگذشت شهید فخری‌زاده

یکشنبه ۹ آذر ۱۳۹۹ – ۲۲:۳۷

تهران (پانا) – انجمن صنفی مدیران رسانه ایران با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد راه روشن و گام پرامید «محسن فخری‌زاده» امتداد خواهد داشت.

انجمن صنفی مدیران رسانه ایران با صدور بیانیه‌ای، ترور شهید محسن فخری‌زاده از دانشمندان علمی-هسته‌ای کشور را محکوم کرده و خواستار پیشتازی رسانه‌های بین‌المللی در محکومیت تروریسم شد.

متن بیانیه به این شرح است:

«متفکر شهید، استاد مطهری در تعریف مفهوم شهادت و شهید چنین می‌فرماید: «مرگی شهادت است که انسان با توجه به خطرات احتمالی یا ظنی یا تعیین، فقط به خاطر هدفی مقدس و انسانی و به تعبیر قرآن، «فی سبیل الله» از آن استقبال کند.
شهید «محسن فخری‌زاده» دانشمند علمی-هسته‌ای کشور نیز در راه اعتلای علمی ایران اسلامی تلاش می‌کرد که دشمنان کور دل ایران و اسلام به شهادتش رساندند.

تروریسم دولتی آمریکا و صهیونیست‌ها سال‌هاست بی‌پروا و ناجوانمردانه با همکاری منافقان و اشرار، نظام مقدس جمهوری اسلامی را هدف قرار داده و این بار نیز ایران عزیز را از داشتن چنین فرزندی در عرصه علم و فن‌آوری محروم کردند؛ که قطعاً راه روشن و گام پرامید این شهید بزرگوار امتداد خواهد داشت.

رسانه‌های ایران و جهان بر اساس رسالت آگاهی بخشی خود باید درصدد محکومیت تروریسم باشند تا ریشه این رفتارهای ناجوانمردانه در سراسر دنیا بخشکد.
تا جهانی عاری از جنگ و خشونت و در صلح و آرامش را تجربه کنیم.
از سوی دیگر، سازمان ملل متحد و نهادهای حقوق بشری جهان نیز باید هم‌نوا با مردم زخم‌خورده از تروریسم و همگام با رسانه‌های ضد تروریسم، با قاطعیت هرچه‌تمام‌تر در مقابل این روند غیرانسانی بایستند و برخورد جدی کنند.
«انجمن صنفی مدیران رسانه» ضمن عرض تسلیت شهادت شهید «فخری‌زاده» به مقام معظم رهبری، خانواده معزّز آن شهید و مردم شریف ایران اسلامی، این جنایت را محکوم کرده و خواستار مجازات سریع آمران و عاملان این ترور ناجوانمردانه است و اعضای این انجمن نیز اعلام می‌کنند که با قلم‌ها و رسانه‌هایشان همواره پیگیر مبارزه جدی با تروریسم خواهند بود.»

به گزارش نیوز، تروریست‌های مسلح عصر جمعه- هفتم آذرماه- با کمین در مسیر خودروی حامل محسن فخری‌زاده معاون وزیر دفاع و رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع در بلوار مصطفی خمینی شهر آبسرد دماوند، در عملیاتی انتحاری و مسلحانه، این دانشمند برجسته کشورمان را به شهادت رساندند.

رهبر انقلاب در پیامی با تسلیت شهادت این دانشمند برجسته تاکید کردند:‌ دو موضوع مهم را همه‌ دست‌اندرکاران باید به جِدّ در دستور کار قرار دهند، نخست پیگیری این جنایت و مجازات قطعی عاملان و آمران آن، و دیگر پیگیری تلاش علمی و فنی شهید در همه‌ بخش‌هائی که وی بدان‌ها اشتغال داشت.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=298328

ثبت نظر

-