ایران اسلامی پر از شاگردان شهید فخری‌زاده‌ها است

  • کد خبر : 297472
  • 09 آذر 1399 - 12:42
ایران اسلامی پر از شاگردان شهید فخری‌زاده‌ها است

پیام پیشتازان دوره مجمع اعضای سازمان دانش‌آموزی در پی ترور فخری‌زاده؛

یکشنبه ۹ آذر ۱۳۹۹ – ۱۰:۵۱

تجمع مردم خراسان شمالی در اعتراض به ترور شهید فخری زاده

تهران (پانا) – پیشتازان هشتمین دوره مجمع اعضای سازمان دانش‌آموزی جمهوری اسلامی ایران در پی ترور شهید فخری‌زاده دانشمند هسته ای کشور پیامی صادر کردند.

متن پیام پیشتازان هشتمین دوره مجمع اعضای سازمان دانش‌آموزی جمهوری اسلامی ایران در پی ترور شهید فخری‌زاده دانشمند هسته ای کشور به شرح زیر است:

“بسم رب الشهداء و الصدیقین”

برگ تاریخ انقلاب اسلامی ایران بار دیگر مزین بر خبر پرکشیدن فرزندان رشید و صالح اسلام و ایران عزیز و غلتیدن در خون گلگون و لاله‌وار آن ها شده و فرزندان رشید ایران اسلامی به دست کثیف ترین اشقیای تاریخ بشریت و تنها بر پایه ی کینه ورزی با راه اسلام ناب محمدی (ص) به شهادت می رسند. آری شهادت هنر مردان خداست.

بفرموده امام راحل عظیم الشأن مان، بکُشید ما را و می پندارید که با کشتن مردان و زنان دلیر ما دلسردی می اندازید بر پیکر حق طلبی ایرانیان، چه بسا این شهادت ها است که ما را سرزنده و پویا نگه داشته است.

برای پیروزی فردای فرزند منتقم آل مصطفی(ص)، روز شمار جمعه ١٣٩٩/٩/٧ یاد آور پرکشیدن سردار رشید اسلام و جامعه علمی ایران اسلامی شهید هسته ای دکتر محسن فخری زاده خواهد بود. ابر مردی که با علم والای خود در راستای سربلندی اسلام و ایران عزیز آتشی بس سوزان بر پیکره سیاه دلان دنیای استکبار و به ویژه اسراییل غاضب زده بود.

شاید کفار بپندارند که این بزرگوار را از ملت شهید پرور ما گرفته اند هر چند نبود ایشان برای ملت ایران اسلامی ناراحت کننده می باشد، ولی بدانند در پرتو مجاهدت های این شهید و شهدای عزیز علمی گرانقدر دیگر و یاران و همراهان آنها، در طول این چهل سال از عمر با خیر و برکت انقلاب، هزاران نفر از فرزندان ایران اسلامی تربیت شده اند و بدانند ایران اسلامی پر از شاگردان شهید فخری زاده ها است که همانا آنان نیز منتقمان خون پاک و مطهر او هستند.

ما، مجامع اعضای سازمان دانش آموزی جمهوری اسلامی ایران با محکوم کردن این جنایت که از رفتار های پلید تفکر ناسالم استکبار جهانی می باشد، به جهانیان و به ویژه اسکتبار جهانی در رأس آن آمریکا و فرزند نامشروع آن اسرائیل جنایتکار اعلام می داریم که هیچ عملی از طرف آن ها بدون پاسخ نمی ماند و به فرموده ی رهبر انقلاب اسلامی ((زمان بزن و در رو تمام شد)) انتقام می گیریم سخت، محکم و شدید.

در پایان شهادت این دانشمند عزیز را به محضر امام عصر حضرت مهدی(عج)، رهبر فرزانه ی انقلاب اسلامی،خانواده محترم آن شهید بزرگوار، مردم ایران اسلامی و جامعه علمی و دانش آموزان میهن عزیز اسلامی مان، تسلیت عرض می‌کنیم.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=297472

ثبت نظر

-