لیست تحریمی آمریکایی‌ها همان لیست ترور است

  • کد خبر : 297321
  • 09 آذر 1399 - 11:27
لیست تحریمی آمریکایی‌ها همان لیست ترور است

 محمود عباس زاده مشکینی ترور دانشمندان در داخل کشوری را با موازین انسانی، بین المللی، قانونی و دینی مغایر و آن را جنایت محض دانست و گفت: این اقدامات تروریستی در قرن ۲۱ از سوی مدعیان تمدن، دموکراسی و حقوق شهروندی انجام می شود.

نماینده مردم مشکین شهر در مجلس شورای اسلامی تروریسم سازمان یافته و دولتی را فاجعه ای برای دنیا خواند و افزود: لازم است طبق فرمایش و دستور رهبر معظم انقلاب عاملان و آمران این جنایت شناسایی شده و تقاص بدهند.

وی در ادامه با بیان اینکه شواهد موجود گواهی بر عاملان این ترور است، عنوان کرد: عاملان این جنایت افرادی هستند که با اسطوره های قدرت جمهوری اسلامی ایران مخالف بوده و این مخالفت را بارها اعلام کرده اند چنانچه اسامی آنها در لیست های سیاه و تحریمی قرار گرفته که در واقع همان لیست ترور است.

عباس زاده در ادامه بر تقویت پدافند غیرعامل تأکید کرد و گفت: دستگاه های امنیتی و اطلاعاتی باید در حوزه حفاظت از سرمایه های انسانی به ویژه آنها که تخصص و تجربه ای در حوزه علوم و تکنولوژی های راهبردی همچون مسائل هسته ای دارند، دقت کرده و برنامه کاملی برای حفاظت از این شخصیت ها داشته باشند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم در ادامه با اشاره به بخش دیگری از تأکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر ادامه مسیر علم و دانشی که شهید فخری زاده دنبال می کرد، اظهار داشت: جایگاه ایران در حوزه تکنولوژی روشن است چنانچه بسیاری از دانش ها در طول تاریخ از کشور ما به سایر کشورها صادر شده و اکنون از جمله کشورهای انگشت شمار در حوزه تولید و صدور علم هستیم.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پایان با اشاره به بخشی از فعالیت های شهید فخری زاده در حوزه تهیه واکسن کرونا، هسته ای و دفاعی خاطرنشان کرد: کشور ما تربیت کننده و عرضه کننده دانشمند به سطح دنیا است و لحظه ای در حوزه پیشرفت تکنولوژی و بومی کردن آن متوقف نخواهد شد.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=297321

ثبت نظر

-